592.

Bejegyezte: Bejja , 2009. február 9., hétfő 18:54

Miután kidühöngtem magam a miskolci mókán, és az ausztrál erdőtüzeken, feleszméltem, hogy ezen a héten mutatják be a CORALINE-t, itt már említettem!!

A LEGFONTOSABB!!!!!


Vin Diesel és a legszexisebb Rodriguez lány egy filmben.


Dragonball evolution (BULMA HAJA NEM KÉK!!!! Azért megnézem)


KÖTELEZŐ!!!!


Star trek (az iggazzzy rajongók biztosan fikázzák majd, de pl. Balázs nem szereti a st-et de ezt szeretné megnézni)


New Day Air

4 Response to "592."

Dobrán Kata Says:

Bejja, ha az Earth meglesz neked, szólj!!! kell kell kell!!!

Cinkapanka . . . Says:

Earth és Halálos Iramban 4! :)
Nem vagyok oda a macsó pasikért, de Vin Diesel akkor is cuki! :)

omgezhnt Says:

ejjha micsoda felhozatal :) végre egy normális Fast and Furious film. (sztem a 2. és 3. rész ritkaszr volt :D)

Srakker Says:

Höhöhö, a Star Trek trailerben aranyos volt a "Buckle up!" kiszólás. :D