600.

Bejegyezte: Bejja , 2009. február 20., péntek 9:08

Mandula oldalán láttam egy mókás tizes listát, a kit nem rugdosnék ki az ágyamból témakörben, aztán valahol máshol a még meg nem valósult álmokról láttam némi szösszenetet. Megihlettek, ezért reszkessetek, mert kapjátok a stafétát a felsorolás végén.
Szóval akiket Én nem rugdosnék ki,
1.Michelle Yeoh
Már a Tigris és Sárkányban is megvesztem érte. És nem mondja meg senki sztem hogy 48 éves:)

2.Michelle Rodriguez, Úgy látszik, a Michelle keresztnevűekre bukom. (nyugi Vad Kati nem fog itt szerepelni, mert már minek)

3.Kathryn Morris, Az enyhén könnyes szemű nőcik is megfognak:)

4. Újabb Michelle most a Pfeiffer családból (tényleg van valami abban hogy a név kötelez:)

5.Sarah Carter (nincs rá magyarázat csak úgy...egyszerűen tetszik)6. Number Six (Tricia Helfer) No comment, a BSG rajongók egyet fognak érteni.

7.Neve Campbell (valamiért mindig Mandula jut róla eszembe)


8.Lindsay Price (egyszerűen csak cuki)

9.Devon Aoki

10. A tizedik hely azé a szeplős lányé aki a reggelit kapta:)

Igen, jól látjátok, férfi nincs köztük, mert ami van azzal olyan nagyon meg vagyok elégedve, hogy nem igényelném más férfi jelenlétét. Kicsit sem. Még gondolatban sem.



A másik lista a vágyakról lassabban áll össze, lehet nem is lesz meg a tizes eresztés egyszerre.

1.Összkomfortos lakóhajón élni a Dunán.(nem kellene ilyen nagy, és lemondanék az összkomfortról is, csak net, villany, és fűtés legyen)

2.Ausztráliában Balázzsal vonatozni, a Ghan, az Indian Pacific és az Overland vonalon. Ezzel teljesítve Balázs álmát is. 3. Kioto mellett egy kis házban eltölteni egy hetet a legnagyobb nyugalomban, mindenképpen ősszel a japán juhar miatt. Nos három így hirtelen. Akik meg szépen el kell mondják, hogy kit, és mit szeretnének azok a következők: JaBbátyó, Csigu, dN, Kisjobbom, és Cinka

13 Response to "600."

gyerekember Says:

...de hát a net, villany és fűtés az már összkomfort, neeeem? :D

Bejja Says:

ÖÖÖöööö tényleg??:)

MT Says:

<3 neve campbell !!!
ezt ha megcsinálod faszisba én is megcsinálom :P

fillemille Says:

Enygem beraksz a 11. helyre?:$:D

Bejja Says:

Mátécska, vannak jó pasik, de nem akarnék egyikkel sem szexelni:) ha akarsz egy olyan listát,hogy szerintem melyik pasasok jóképűek azt oké de ágybarángatósat nem tudok produkálni:)
És a nőket is inkább harmadiknak bírnám elképzelni, mint kizárólagosnak.

MT Says:

:D hájah harmadiknaak belefééér
pasikkal MEG SOHE SEMMILYEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZT SEM :D

Cinkapanka . . . Says:

Azt hittem Monica Bellucci a listádon lesz.

JaB-En Says:

majd az enyémen :)))

MT Says:

jah az én listám kellett,hogy erre rádöbbenjen a zizi lány :D

Névtelen Says:

a csajokra en is vevo vagyok :)

Bejja Says:

Monica Bellucci igen...de,mióta rájöttem hasonlít Melusra (jabné) azóta nem bírok úgy ránézni:) vicces tudom...

Névtelen Says:

olvassa el az egesz blog, nagyon jo