595.update

Bejegyezte: Bejja , 2009. február 16., hétfő 13:47

Van filmen Mutáns Krónikák. És én ezt eddig miért nem tudtam? És azt sem hogy Ron Pearman, John Malkovich és Kicsi Miho (más néven Devon Aoki) játszik benne Valahol azt olvastam hogy a Casshern-ben használt látványtechnika jelenik meg benne. Azt a filmet pedig szeretjük Balázzsal jól.
Itt a trailer, ami nem sokat ígér, de hát katonáskodós könyvtároskodást, gép elleni küzdelmet a harcot az ősi próféciák miatt ki nem hagynám. ;)




Találtam még filmet.
Pici horror


babusnak horror


némi real-life horror



háháááá és ez a legkomolyabb, Mechwarrior4! emlékszik rá mindenki, kemény robotos harcolós videjógéming, kegyetlen idegölő hangokkal?? A bácsi aki közreműködött benne "rendezőként"filmet is rendez, azt gondolja megy neki. Majd meglátjuk, kedves Aristomenis Tsirbas. Címe:Battle of Terra
Trailer nuku! :)

nem várom, mert a könyvet sem szerettem, de a Da Vinci kód tűrhető adaptációja után, adok neki esélyt. A könyvet ott is utáltam, de a film kellemes disney mozidélutános hangulatot hordoz. Talán ez is. (ne akarjon senki sem meggyőzni, hogy de hát ez is lehet, Umberto Eco: Foucault inga, csak ennyi a válaszom)



ZümmZümmnyamnyam 2!!! OMG!!!


ICEAGE3 Dawn og the dinosaurs


Malacok!!! G-force



Ésééséséséss: ez nem lehet igaz, hogy végre egy filmben : http://www.imdb.com/title/tt1152836/

2 Response to "595.update"

Srakker Says:

Jelezném, ez a Mutant Chronicles nem _az_, csak egy kicsit _olyan_ (a cégnevek stimmelnek, meg hogy van szütyhörkaff), de a maga jogán is elég jó cucc, szerintem érdemes megnézni. Én legalábbis jól szórakoztam, amikor láttam.

Bejja Says:

OO jaj...akkor mégsem örülünk Vincent??? Azért megnézem...kösz az infot :megolel: