602.

Bejegyezte: Bejja , 2009. február 22., vasárnap 9:44

Vágyálmok maradéka,

4. Egy akkora lakás ahol legalább egy szobával több van, ez az egy kis izé négyünknek elég csepp:) És minden működne benne minden rendesen, lenne nagy kád, nem csak tusoló, és nem romlana el benne havonta valami.





5. Egy munka, amit szeretek. Pl egy ilyen helyen. (vagy 40 milla, hogy legyen egy ilyen helyem) Együtt dolgoznék: pezával, BB-vel(mint tanácsadó) Kacsával, bazsoval, Ulcsival, anee-val, samuval Akeemal(mint a vendéglátósok gyöngye) és JaB-el (mert másodszorra már biztosan sikerülne)







6. Ide elvinni pezát anee-t












7. Szuper esküvőt prezentálni Cinkának
















maradék három következik, sztem holnap!

7 Response to "602."

Cinkapanka . . . Says:

Köszi!
Szép a ruha, és a tengerparti esküvő is tetszik! :):):)

Bejja Says:

és koszorúslány rucik?? sztem csigunak is jól állna:)

Cinkapanka . . . Says:

Na neeem!
Különben sem lesznek koszorúslányok az esküvőmön. Sorry! :(

Bejja Says:

:D:D Akkor ilyen ruhát szerzek:) Nagyon tetszik, már nem a fehér hanem a színes:) Egyformában mehetünk, vagy dresscode lesz???

Cinkapanka . . . Says:

Mindenki azt vesz fel amit akar! :) Csak fehér menyasszonyi ruhát ne! :) Mondjuk felesleges tervezgetni. Sztem sosem fogok férjhez menni.

anee Says:

jajjjajjjajjj :)
4-5-6-ba beszállok
mehetünk! most!
(nem lottozok, szoval vagy peza vagy te kell hogy nyerjél :P)

Bejja Says:

:) Én próbálkozom:) Még soha életemben nem nyertem semmit, éppen itt lenne az ideje. És akkor jöhetne a többi egymillió ajándék a szívemcsücskei barátoknak suttogóknak és egyéb létformáknak.