196.

Bejegyezte: Bejja , 2007. szeptember 2., vasárnap 21:28

Képek az elmúlt 3 napról:

Becup


a helyszín
(kissé ostobán elrendezve, de ez magánvélemény)
beny és rikkááááj

raul

padre



bugibananaaaaa

(akiről ezt mostmár az egész közösség tudja hála nekem és a radioplay.fm-nek)


vár vár vár az OBi vár

második nap vége
peti5 és eső

bugi interjút készit c!cával
meg azzzal a másik humanoidnak látszó lénnyel/lánnyal
pigi és tommo

a két ünnepelt
immáron már habtalanul, mert ugye aki OBis az arcba kapja a tortáját
boldog szülinapot samka és benybácsi

(nos itt a kép helye, mert egyszerűen eltűnt!!!!)

jó a hangulat na
(nem, nem sírok, hanem visítok a röhögéstől, "mondd hogy buzi vagy mondd hogy buzi vagy!")

wcg wc
(nem kell több rövidítés)


a pgcc mindenhol ott van
(oooolollllloool)

aréna hegyek

timo és lala

guitar hero STÖKI!!!
omg

az én word cyber girl-öm 1/a


az én word cyber girl-öm 1/b

Sajnálatosan az OBi második lett, és a spectators is cserben hagyott. Ennek ellenére igazán büszkén feszítettem Balázs régi OBi-s polójában. Kicsit mintha a kedvenc focistám/csapatom mezét vehettem volna fel. Szeretem őket és kész.
off*
Természetesen a képek minőségért most sem tudok felelősséget vállalni.

0 Response to "196."