PGCC szubjektív

Bejegyezte: Bejja , 2007. szeptember 11., kedd 22:26

Nem vagyok jó interjú alany. Szubjektív vagyok, a dolgok mentális része jobban érint, mint a világi anyagi része. Nekem a PGCC nem számhalmaz és nem marketing. Nekem a krimpelés és az asztalláb, a memória és a LAN, a csokik a kólák a vendégek, az éjszakai partyk. És az emberek. Azok akikkel az elmúlt egy évemet eltöltöttem. Biztosan túl érzékeny vagyok. Válaszolnom kellett néhány kérdéssel a PGCC-vel kapcsolatban. Úgy éreztem végre elmondhatom mit érzek. De valahogy elcsúszott. Arra lettem figyelmes, hogy vigyázok a szavaimra, figyelek arra mit írok. Sok mindenről szerettem volna beszélni, arról hogyan dolgoztunk éjjel nappal azon hogy ez a hely megnyisson, hogyan szőttünk álmokat arról, miként lesz egy játékos menedék egy versenyaréna a PGCC-ből. Arról hogy mennyire szerettem a LAN-ok reggelén a mekis kaját, peza kávéját Anee éles hangját. Hogy élveztem amikor láttam sokan jönnek, és játszanak, másolni a costumkey-eket, feltenni az egérdrivereket, veszekedni velük ha buták voltak. Szerettem megszervezni, regisztrálni a jelentkezőket, elhinni hogy van értelme, hogy valamit építünk. Várni az éjszakai bulikat, a funLAN-okat. Drukkolni a kedvenc csapatainknak. Buggal bohóckodni, Ákossal sörözni, Timossal 36 órázni. Szerettem volna elmondani, hogy ez a hely mi voltunk.Mi négyen (ill hatan, JaB 4ever, samu love) És hogy bár nem kaptunk érte köszönetet azért benn maradtunk ha valaki onnan játszott tétmeccset. Bootcamp vagy csak egyszemélyes gyakorlás. És hogy büszke voltam arra, hogy ott és azokkal dolgozom, ahol és akikkel, és arra is, hogy JaB bízott bennünk. Ránk bízta a helyet, annak ellenére, hogy a csehek ott tettek alánk ahol tudtak. Persze arról is, hogy akkor is tettük a dolgunkat mikor minden bizonytalan volt. Értsd ez alatt hogy a fizetésünk is. De persze ez nem érdekel senkit.

Megvisel hogy vége, és ha lenne csoda hát bíznék benne. Ahogyan bízom azokban akik majd az e-sportból megfelelő világot építenek, ahol számít a játékos, akkor is ha noob. Szép álom, de én hiszek benne és kész.


szóval csak ezt is el akartam mondani!!!!

4 Response to "PGCC szubjektív"

Névtelen Says:
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Bejja Says:

OO no ez ki volt?:D

Névtelen Says:

<3 bea :)