219.

Bejegyezte: Bejja , 2007. szeptember 29., szombat 8:19

A mellettem álló polcról, Hal portréja néz rám kicsit szemrehányóan, mert éppen a feje fölött lettem a végzete, egy korán reggel a szobánkba tévedt darázsnak. Sajnálom, az egyetlen állat amitől félek a darázs. Rossz helyre jött rossz időben. Bár ahogy elnézem az idő ma kegyes lesz az én drága Jab-en bátyámhoz és a hatmilliárdos is őszi önmagához képest, túlteljesít fényesség és sütés terén. A hal már nem néz szemrehányóan, kávét akarok pillantása lett. Nem is kávézik, hiszen csak egy macska fotója. Nah jah! De milyen macska!!! Mindegy, nincs tej, és most nem vágyom a vizes nescafe-ra. Pedig lehet szükségem lenne egy erősebb lórúgásnyi adag kávéra, mert ami ma következik a bátyó esküvőjének formájában, az sztem erős szívet és éberséget kíván. (első lépésben ott lesz Bug nője!!!! szerencsére én formáltam az ültetést szóval nem lesz túl közel. Nem tudom írtam vagy sem Anettról, de hát szóval annyira nem szeretem, és ezen az sem segít hogy Bugi meg szereti.A hal kérdő tekintettel néz rám, de most nincs kedvem neki elmagyarázni az összefüggéseket. Azért hogy érthető legyek, Anettel kapcsolatban, sosem hittem volna hogy a rókát keresztezik emberrel. Betiltanám a génmanipulációt)

Tegnap éjfélig pakoltunk dolgoztunk a terem díszítésén. Szép lett, őszi színek, meleg kedves narancs, dekadens bordó és zöld. És tök minden mennyiségben. Mint egy hangulatos halloween party-n. De ettől függetlenül, és gyűrött kreppszalagoktól eltekintve, valamint mellőzve a tényt, hogy az esküvőszervező (annak meri hívni magát) feladata kimerült, abban hogy csokrokat és asztaldíszeket készített,(az asztalokat nem tudta beállítani) remekül éreztem megam. JaB párjának Melusnak csodajófej családja van. Csak semmi cécó kedvesek egyszerűek, jópofák. Melus pedig szép. Ez a mamiság még szebbé tette. Ragyog. Sztem Ő az aki alkalmas arra hogy boldoggá tegye a bátyót. (Annyira jó érzés, hogy bár nincs testvérem, nem csak JaB hív huginak, hanem a valódi huga(Detti (L)) is tesónak szólít.)
Majdnem elfelejtettem, szert tettem egy nagyon pompás ismeretségre. Dórinak hívják, és kolesztársa volt Melusnak. Első látásra/telefonbeszélgetésre barátság. Rendkívül kedves, jóhumorú hölgyemény, egy 14 hónapos királyfival az oldalán, akit Vilmosnak hívnak!
A Hal már megint szemrehányóan néz, mert kíváncsi az ültetésre, de most nincs kedvem neki lerajzolni, így csak elmagyarázom. Húszfős asztalnál ülünk, asztalfőn Lala, tőle jobbra, Peza, Anee, Backi, Dorcus, Gkrisz, Gkrisznóri, Lalától balra, Melcsi, Balázsom, Bejja, Ákoska, Tünci Bugi meg a nője. A maradék hatot nem ismerem.
A helyszín Máriabesnyő. Igen Hal jól tudod, ez egy szent hely. Pontosabban, Szűz Mária kegyhelye.
Itt bővebben És éppen a helyszín milyensége teszi, hogy eltölti az embert valami nagyon kellemes nyugalom, meg mosoly, meg jó érzés. Ajánlom mindenkinek, hogy egyszer nézze meg, aludjon ott egy éjszakát, komolyan feltölt.
És most elmegyek fürdeni, mert ugyan csak 08:52 van de kiscsaládunk készülődési tempóját ismerve a 14:00-kor történő indulás, komoly kihívást fog jelenteni.

5 Response to "219."

peza Says:

1. Nem csorognek...
2. megtanulnek linkelni...
3. :P
4. agyoncsapnam mert mocsok...
5. ...

Bejja Says:

1.csörögtem...
2.megtanulnék firefoxot használni:)
3. nekem is van:P
5.sállállááááá medve!
5....

Bejja Says:

a 4. nem érdekes...:):)

Pippep Says:

.... amúgy is ....

2. csipkebokor vessző...
:D

Bejja Says:

kuliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 2<3