213.

Bejegyezte: Bejja , 2007. szeptember 23., vasárnap 9:12

Kenturaiak olyanok mint a Magyarok.Ma néztem reggel a babilon5-öt és abban hangzik el a következő mondat: "Minden kentauri siratja az előző évszázadait amikor még hatalmasak és isteniek voltak, nem vezet ez jóra, a történelemből tanulni kell, hogy előre vigyen." És mindez egy sorozatban....



Írhatnék az interjúkról, ha lenne olyan ami szót érdemel. De a legtöbb sajnos csak negatív szavakat érdemel. Illetve a mostanában szívesen használt megalol kifejezést. Vegyük pédának a Zepter céget. Na azért az a fontos ahogy odakerültem. Hirdetés, középvezető mellé keresnek adminisztratív munkára kellemes megjelenésű(nem röhög) angol nyelvtudással rendelkező, diplomával rendelkező hölgyet. Adtam neki egy esélyt. Felhív a fickó, ad egy időpontot, majd felhív hogy legyen másnap 13:00-kor. Elmondja hova kell mennem, Váci út, a Tesconál a Zepter központi épülete. Odaérek, bazi nagy tömeg. Már nem tetszett, ahogy kék sárga belépőkártyával rohangáló emberek félistenként lemosolyognak az állásokra jelentkezőkre. Jön a pasi, aki engem hívott be, mint kiderül maga mellé keresett embert, és mint kiderült rajta kívül vagy 50-en. Egyre jobban vigyorogtam, tudtam én nem vagyok idevaló. Egy vagyok, jó vagyok, és ha engem hívnak valahova interjúra, abban az időpontban ott ne legyen más, mert ha van az már ilyen tömeges népbutításnak tetszik. Betereletek még vagy 20 emberrel együtt egy tanteremhez hasonló irodába ahol is a cég "igazgató"-ja tartott egy fél órás "fényezzük a cégünket, és toljuk le a dolgozók torkán a szart" előadást. Kb. így: Országszerte keresünk értékesítési tanácsadókat, (telefonos kulikat)(nem az a Kuli:)) értékesítési menedzsereket (még hülyébb droidokat) minden városban az előkelő Medical Brand Divízióhoz. (lol) Amit kínálunk: Teljes vagy részmunkaidős állást, az Ön választása szerint (első hónapban találd ki mit akarsz, őket nem érdekli, de jobban szereti ha nem kell bejelenteni) Magas fizetést (nincs alapfizu, hanem teljesítmény alapján) Magas keresetet (minden elvégzett meló után 30.000 ft, de te függsz a felettesed munkaakarásától) Érdekes és dinamikus munkát, amely lehetővé teszi, hogy saját maga ossza be munkaidejét és jövedelmét(gürizel jól keresel, nem gürizel mennyél a fenébe) Magas szintű, ingyenes oktatást, folyamatos szakmai- és személyiségfejlődéssel(csapatleépítő tréning:D na jó nem, hanem az az igazi népbutító) Folyamatosan növekvő bevétel lehetőségé(ugye jól látjuk hogy ez most hangzott el harmadszorra) Sikeres nemzetközi karrier esélyét (lol lol lol) Csúcsminőségű kiváló termékeket (na ez az egy igaz) Részt vehet nemzetközi nyereményjátékokban , külföldi utazásokon (OMG, már láttam a mellettem ülő 51 éves leszázalékolt nénit a hogy a francia riviérán süteti a hasát) Vállalati támogatást (a bejelentett munkaerőnek, azaz, senkinek, hiszen csak egy korlátozott létszám van a zepterhez bejelentve, a többi külső céghez) Amit várunk Öntől: Érettségit vagy felsőfokú végzettséget (megalol, erre a munkára???) Készséget csapatkezelésre (itt már nagyon röhögtem, elképzeltem az egymást gyilkoló csapatjátékosokat) Kreativitást és nyitottságot az ismeretlen emberek felé(telefonálj telefonálj telefonálj) Elhivatottságot a munka, siker és magas jövedelem felé(és dögölj is bele a melóba) Legsikeresebb menedzsereink akár havi 5000 euró összegnek megfelelő jövedelmet kereshetnek forintban!!!(lllllooooooooooooooooooolll, ha ez ekkora okosság, akkor mért így keresnek rá embert) Legyen Ön is menedzser a Zepter csapatában! (SOHA!!) Kifele jövet megkerestem azt a balféket aki azt hitte be tud húzni, és közöltem vele, hogy ennél azért többet tudok többre vagyok képes, és sztem ne hirdessen nem korrekt módon, mert valaki még meglincseli. (Igazából azt az "igazgatót" lincseltem volna meg, mert bár Ő milliókat keres, úgy néz ki a nyakkendője, mintha most turizta volna) Igen azt hittem ez volt a legviccesebb. Itt mindenki, nagyon nagyon jól kerses, nagyon nagyon sokat...mégis egy középkategóriás ruhakollekcióval, túlöltöztem őket. Kb ennyi...

1 Response to "213."

Mandula Says:

Drukkolás van neked jó melóért. :)