200.

Bejegyezte: Bejja , 2007. szeptember 8., szombat 10:35


Búzavirág Centaurea cyanus L. (V) Család: Fészekvirágzatúak (Asteraceae) Szlovén: Modri glavinec Angol: Cornflower Német: Kornblume A búzavirág messziről látható kéken virágzó, 30-60 cm magas növény. Leginkább gabonában gyomnövényként terem. A magtisztítás és növény-védőszerek használata miatt, az utóbbi évtizedekben, szinte eltűnt a búzamezőkről. Őshazája, valószínűleg a Közel-Kelet, ahonnan a távoli múltban, a nép- és gabonavándorlások során került északra és nyugatra. A búzavirág, sérülékeny fajként szerepel a páfrányfélék és magvasok Vörös listáján. A népi gyógyászatban szemcseppeket készítettek a búzavirágból. A virágszirmokból régebben tintát, valamint kelmefestéket készítettek.
Jelentése: remény

Eddig azt hittem, nehéz melót találni. Na jó, nehéz megfelelő melót találni. De ennek ellenére most úgy érzem ez nem fog gondot okozni. Napi négy cv elküldése. 2 nap alatt két interjú, és egyenlőre nem kell kapkodnom, válogathatok. És nagyon nagyon nagyon jól érzem magam.
Szép íve volt ennek az egy évnek, kicsit karmatikus hatást vélnék felfedezni ha hinnék benne. Egy év alatt annyit változott az életem mint az elmúlt 10 évben összesen. Jó irányban. Kaptam sok új barátot, ismerőst, élményt. átformálódtam, kitisztultam, megfiatalodtam, megszerettem Thomast a kis gőzmozdonyt és barátait is. Percy-t nagyon! Ma reggel is öt részt néztem meg. :) Apának sikeresen találtam lakást Medvééknek köszönhetően. Ma drift verseny, holnap Medvéékkel program, aztán egy interjú. Hétfőn szülői. Szerdán Unácskához megyek, szerzett átmenetileg hétvégi melót, elvileg aznap fizut is kapunk a PGCC-től. Aztán még Olgi is jön valamikor. Szandi is. Tegnap Sh0kk is beköszönt az otthonunkban, Tüsi adott egy arculatterves melót. Balázzsal csinálom, némi surlódással jól haladunk.Mindenkinek köszönöm aki megmozdult értem. Hálás vagyok!

0 Response to "200."