"a száj az száj" vagy mégsem?

Bejegyezte: A béke nagykövete , 2013. március 21., csütörtök 11:30

Kint szakad az őszi, pardon a tavaszi eső, fúj a szél és én arra várok hogy a főnökség kitalálja, hogy akkor indulunk Prágába vagy sem. Gondoltam ide írok néhány keresetlen szót, többek közt azt hogy köszike a bátorítást fiúk, az elmúlt napokban számos levelet is kaptam (ismerősöktől ismeretlenektől egyaránt), hogy ez a Klaudia vonal tetszik nektek. Hát remélem nem fogyok ki a témákból. Aki azt kérdezte lesz e még pezsgőbomba party, azzal közlöm, hogy március végén újra hazalátogat az én drága barátosném újabb sztorikkal felszerelkezve. 
Aki durvább fogalmazást vár, az ne tegye megpróbálom megőrizni továbbra is a szép magyar kifejezéseket bármilyen témában. Aki pedig Klaudia elérhetőségét szeretné, nos jó pénzért bármit.

És akkor Klau kedvenc témájában néhány szó, amit elmesélt érdekességként, ez a  téma pedig a szopás (nah most írhattam volna tényleg szebben, de ő sem orális szexet mond) A szájfertőtlenítős pasas, lásd előző bejegyzés, nos ő például náció alapján dönt kinek adja a szájába legféltettebb kincsét. Mégpedig a következő alapján. Német lányok hidegek, cigányoknak Balkánról érkező lányoknak nem ápolt a foguk, francia lányok nem engedik a végkifejletet a szájukba. Na de a magyar nők (szigorúan a prostituáltak, természetesen, nem a hithű magyar anyákról beszélek) na azok tudják mi az kényeztetni. Mindent jó időben csinálnak, és ha valaki a fejüket /hajukat fogva irányítja őket nem sikítanak fel, hogy EZT ÍGY CSAK A KURVÁK csinálják! Illetve de. Egy mégis felháborodottan jött ki a kuncsafttól, ezzel a szöveggel. 

Másnap reggel már nem dolgozott a házban. Nem is értem miért.

1 Response to ""a száj az száj" vagy mégsem? "

mergenc Says:

Szerintem március vége van. :))