szexuális zaklatás panda!

Bejegyezte: Bejja , 2013. március 4., hétfő 23:28

résztvevők:
Ryan a főnököm (persze nem így hívják, de úgy néz ki mint Ryan Gosling, csak a buta hang nélkül)
Én a beosztott. 

Ryan: Jó a cipőd, meg a harisnya is szép. (nadrág alól csak a labfejnél látszodott hogy necc a harisnya, nem érdekel hogy nem divat, én szeretem)
Én: kösz. (próbáltam rövidre zárni)
Ryan: Ez boka vagy combfix, esetleg teljes harisnya? (ezek szerint Ő nem zárta rövidre)
Én:Ugye tudod, hogy ez szexuális zaklatás? (és ezzel nem viccelek, holnap majd megkérdezi fekete csipke vagy sima tangát viselek, vagy viselek e egyáltalán bugyit)
Ryan: Elnézést. (majd kimegy a konyhába visszajön egy kávéval és folytatja) Nem úgy gondoltam, tényleg nem kell félremagyarázni.
Én:Ha gondolod, beszélek a nejeddel milyen igényeid vannak, mit hordjon. (komolyan gondolom, hogy ezt kellene tennem, mivel a példa mutatja kellene valami info az ifjú arának, hogy mit is viseljen. Jah, aztán nem beszéltünk az ezt követő 4 órában)

0 Response to "szexuális zaklatás panda!"