560.

Bejegyezte: Bejja , 2009. január 1., csütörtök 20:03

jó szám ez az 560.

Az idei elsőt jó későn írom, ahhoz képest, hogy reggel keltem, alig 4 óra alvás után. És ha már Böröcz Kata Heinkenes képviselő szexisen rekedt orgánumával felkeltett és munkára bírt, ugyanazon lendülettel leszedtem a karácsonyfát, kitakarítottam a konyhát, varrtam egy rongybabát Lalusnak, és egy kutyiruhát Násenyka új leányának Lucynek. Szépen havazott és kezdek megnyugodni.

A tegnap este fergeteges volt, hála ezért Bugnak, Stawinak, Padrenak, Benynek, Ricsinek és Balázsomnak. Igen jól olvassa mindenki az OBi felénél kicsit több tagja ünnepelte együtt az óév búcsúzását. Természtesen a végigröhögött éjszakába itt ott belenyilalt vélt és valós sérelmek fájdalma a szereplőkbe, de azt is csodás mód kezelte mindenki.
Az est mondása egy épp aktuális vigyorhullám közepette hangzott el Titkom szájából:
"Na ezért oszlott fel az OBi, ilyen öszejöveteleket tartott, és ez erkölcsileg megroppantotta a csapatot!" : D :D

A könyv amit pedig meg kell írom a "Bug tudja és Bug el is mondja" címet fogja viselni. Az első pár fejezet címe:
Amit tudni kell a kosárlabdáról
Amit tudni kell a banki helyzetről
Amit tudni kell a vallások eredetéről

Idén sem fogadtam meg semmmit, idén sem fogok lefogyni vagy leszokni a dohányzásról(mert ugye nem is dohányzom) Nem fogok többet kirándulni és nem leszek türelmesebb sem.

Képek majd a filckr-en.
Első napnak nem is volt olyan rossz.


Majd elfelejtettem egy cuki sztorit Viktorról Melcsim pasijáról. Azt mondja nekem, miközben az ATI logós törölközőket hajtogattam, hogy hetekig azt hitte édesapámnak névre szóló törölközői és bögréi vannak. Elöször nem értettem aztán leesett, hogy apámat, a lányom barátai Ati bá-nak hívják. :D :D

5 Response to "560."

Cinkapanka . . . Says:

Én minden évben megfogadom, h lefogyok! :)
Idén talán sikerülni is fog.

Insane.kismanO Says:

Szebbetjobbatmindefélét oda is ;)

Cinkapanka . . . Says:

A kéket vagy a rózsaszínt szeretnéd majd? Hátha erre jár egy táskás angyalka a névnapod környékén! :)

Bejja Says:

válassz te! Legyen meglepi:D

MT Says:

NEKEM IS LE KELLENE FOGYNI :( :D