585.

Bejegyezte: Bejja , 2009. január 27., kedd 18:42

előbb néhány mondat kisbetűs hírnek:
-állás függőben (tetszik, jónak tűnik, kiderül kellek e, menni fog a meglévő meló mellett is)
-utalás (állítólag ma elutalva, az holnap itt kell hogy legyen)
-bankkölcsön megérdeklődve (papírok útnak eresztve, remélem a jövőhétre meglesz, nem maradt más lehetőségem)
-BB-vel világot váltottunk (again)
-Lala ma elveszett egy kicsit (majdnem belezavarodtam 10 mp alatt, senkinek sem kívánom, hogy ne tudja hol van a gyereke akár csak egy percig is)szerencsére meglett. Miért van az hogy csak akkor kezdett el potyogni a könnyem amikor meglett?
-megjött a fűtésszámlánk: 8000-ről 16000-re emelkedett 2 hónap alatt(távhő rlz)


Ma ilyen beleszaladós dolgaim vannak, pl beleszaladtam a muffin nevű blogba, ami nem sütikről szól hanem szexről. A meglepő benne hogy mindezt az index.hu égisze alatt. De bővebben erről itt.
A másik beleszaladós, pedig némi fehérnemű divat. Mondjuk nem tudnak túl sok újdonsággal előállni, de ahhoz képest, hogy az egész világ hangosan zajong attól, hogy nem kellenek az anorexiás modellek, és végre változzon valami ez ügyben, a Salon International de la Lingerie fehérneművásáron Párizsban az olyan modellek kerültek terítékre mint az alant látható hölgy. Köszönöm a cicis popsis hölgyek nevében, hogy ilyesfajta ideálokat tesznek a lánygyermekek elé, hátha egészséges világlátásuk alakul ki. Mert bizony ők is megnézik ezeket...és ezt tartják majd etalonnak, aztán fogyóznak, hánynak, vagy nem esznek és néha, sajnos nem elég ritkán belehalnak.
Klikk a képre mégtöbb csinos dögös hölgyért :S

10 Response to "585."

Névtelen Says:

Nekem ez is elég volt, gusztustalan. :sick:

Maradok a cicispopsisoknál. :)

Abdul

Névtelen Says:

160.000 fűtésszámla szép :s

/me gonosz ^^

zs.gothpunk Says:

Hogyha ez megnyugtat, én például sokkal jobban szeretem a cicis-popsis lányokat, mint a képeken látható szupermodelleket. Ettől függetlenül esztétikai szempontból ők is szépek. :)

A fűtésszámla meg itt is ugrott, nem ekkorát, de így már veri a 25 ezres határt. o.O Remélem nem sok ilyen hónap lesz.

Bejja Says:

Ulcsika:javítottam köszi:)

Zsolti, ne haragudj de ezen semmi szépet nem találok...:)Évekkel ezelőtt a szupermodellek azért legalább egy derékkal és némi formával rendelkeztek, ez a divat inkább engem egy picivel még régebbi ostobaságra emlékeztet akit úgy hívtak Twiggy. És ma senki sem emlékszik arra hogy az a kislány a karrierje kezdetén alig volt 14, csak arra hogy milyen vékony volt és milyen fiús, és mekkora sikere volt. Elszomorító.

Abdul :five:

gyerekember Says:

A hetedik modellig jutottam. Biztos bennem van a hiba, hogy a fejüket néztem, máshol max a ruha volt rajtuk látványos... viszont ennek a hetediknek a fejét látván majdnem felvinnyogtam a röhögéstől.

Ezek a modellek. Ezért nem nézek modelleket. Maradok a nőknél...

Viki Frey - you know, Brizsit ;) Says:

Pfújujjujjijjj!!! Az a gyerek (vagyis inkább nő), aki ezt "menőnek" tartja és példaképnek, az nem jó pasit választott "tükörnek" és itt lenne az ideje, hogy growing up és nem menni a buta, puffasztott szájú-mellű-bordakirakós pipik után. Mert max tápos csirkéknek tudom az ilyeneket nevezni. Már elnézést.
Bár, a harisnya kötő stuff very nice.

Névtelen Says:

Ropilányok nulla mellel-seggel nemtecc. Mondhatni blöehh, de ahhoz túl kúltúrlény vagyok, vazze. :) (itt némelyik arca is szinte férfias volt, nemszép)

A csipkeálarc, az tecc. :)

Névtelen Says:

(bár gondolom nem vigasztal, a mi fűtésszámlánk 28 ropi fölé emelkedett...) :(

Bejja Says:

nyáá az is szép....:S Na de kérem ott egy jól kereső író is lakik:D:D

MT Says:

szikkk
akkor már én is megköszönöm az ilyeneknek,hogy barátnőmet hetente kell meggyőzni róla,hogy szeretem ha van feneke és melle és ne fogyjon tovább :D