570.

Bejegyezte: Bejja , 2009. január 11., vasárnap 12:59

Tegnap kutyás-macskás estém volt, Násenykánál. Van egy Bolognese(így írják??)Mopsz keveréke, ici pici tündérbogár. A mopsz volt a mama, és ez a kiscsajon nagyon meg is látszik. Befestettük a hajamat, irtó finom kaját csinált (a húsleves evését nem bírtam abbahagyni), söröztünk és az élet nagy dolgairól beszélgettünk, ill. a pasikról, nem csak nagy általánosságban.

Éééééés újabb remek blogstaféta, amin már hetek óta gondolkozom. Hét dolog, amit nem tudnak rólam, de érdekes lehet. Kicsit megfogott a dolog, mert van, aki ezt tudja, van, aki azt, és lehet egyiknek érdekesség, ami a másiknak már unott téma, vagy tény. Sajnos nem tudok, olyan remek történeteket, amiket olvastam Kismanónál, vagy Kistestemnél, és Mandulánál. Lehet nem is vagyok érdekes. Szóval még gondolkozom, emésztek, túl mélyre nem óhajtok túrni.


De van egy listám, ami azokról a dolgokról szól, amiket nagyon szerettem volna, de sosem kaptam meg, vagy még nem kaptam meg. Az elég érdekes??

Az első, ezen a listán, egy igazi szülinapi party az iskolatársaimmal. Sajnos sosem tartottuk meg, mivel nyáron volt, és nehezen tudtam volna összetrombitálni őket.
Megtartani már esélytelen, mert ugye régen voltam általános sulis, és már nem is tudom szeretnék-e a Viosz Csabival lassúzni!
Ami miatt mégsem hiányzik: Tavalyelőtt egy csodálatos fülinappal leptek meg a barátaim, életem első igazi szülinapi vacsorájával.

Mindig szerettem volna egy swatch Irony-t nőit természetesen, és évekig könyörögtem apukámnak, vegyen nekem egyet, nem is kell irony-t csak swatch legyen. Akkoriban Ausztriában dolgozott, és shillingben kapta a fizetését, amit a "dollárbolt""-nak titulált csodahelyen lehetett elkölteni. Éveken át, minden második hónapban amikor a fizetésével hazatért, elmentünk oda, és megkérdezte mit szeretnék, én mindig azt a swatch órát szerettem volna. Soha nem vette meg. Nem indokolta meg miért. Minden egyebet összevásárolt nekem, de azt a kua órát sosem kaptam meg.
Aki miatt mégse hiányzik: Életem első komoly barátja Kiss Szilveszter nevű, ajándéka egy gyönyörű óra volt. A márkára nem emlékszem, de kőből volt az óralap.

Szeretnék férjhez menni, de mindig olyan pasikat fogtam ki, akik nem annyira akarták igába hajtani a fejüket.
Amiért mégsem bánom: Akik eddig nem vettek el, nem is voltak a igaziak, már kétszer minimum elváltam volna, Balázs pedig többet ér annál, hogy problémát csináljak ebből a kérdésből.

Sosem tanultam meg semmilyen hangszeren játszani, bár mindig nagyon vágytam rá. Ezt azt hiszem, már nem fogom tudni rendbe hozni, és hát abszolút nincs is hallásom:)

Szerettem volna egy olyan barátnőt, aki kicsi korom óta ismer.
Ez sem esélyes már, de helyette kaptam olyat, aki akár ismerhetne is kicsi korom óta, annyit tud rólam.

Kiotóban teázni.
Ez meglesz!!!!

Van még, csak eluntam írogatni.

3 Response to "570."

MT Says:

én a 7et úgysem mondanám el wöhehehe :D amúgy 1-2 közös ! :D

Bejja Says:

mondd hogy nem akarsz férjhez menni!! :P :D

Just a Nasi... Says:

hmmm. nekem nincs ilyen listám :)