573.

Bejegyezte: Bejja , 2009. január 12., hétfő 19:57

Sokbejegyzéses nap újra.

Ez most nem lesz túl vidám, és nem is szeretnék többet foglalkozni vele, bár ez esélytelen. Ömlik a vér a híradóból, a tv-ből a rádiókból, és hovatovább az internetes oldalakról is. Izrael Palesztina konfliktus. Nem tudok senkinek sem igazat adni, nem is akarok. Izrael létjogosultságát nem tudom megkérdőjelezni, ahogy nem kérdőjelezem meg a Palesztin emberek jogát a normális élethez. Sajnos az Én véleményem semmit sem számít. Mint ahogy azokon a gyerekeken sem segít semmi már akiket hamasz rakéták öltek meg, vagy öngyilkos merénylők, vagy izraeli bombák. Az ENSZ bizottságot küld kivizsgálni!! Azt a kurva...micsoda megoldás!! A gyerekek meg hullanak mint a legyek, de az ENSZ kivizsgál.
Úgy elkeseredtem, mert én olyan egyszerű lélek vagyok, aki az hiszi, egyszer lesz béke, lesznek nevetős arcok újabb és újabb "Sulha felé".
Amitől kiborultam, és csak egy lyuk maradt percekig a gyomromban, az egy fénykép az index.hu oldalán, a hét képei rovatban. Egy kislány feje...
Néha úgy felpofoznék valakit!! Mindegy, hogy arab zsidó vagy akármi más!! De az ENSZ majd kivizsgálja!!! A kurva anyátok!! (elnézést.)

0 Response to "573."