586.

Bejegyezte: Bejja , 2009. január 29., csütörtök 21:09

Csak a lányaimnak (provokálósoknak) és anee-nek akik elég időt töltenek a steamon, új rovatot nyitok.Kalandjaim a steam-en. Lécci ha titeket is megtalál egy ilyen cuki akkor ne fogjátok vissza magatokat és kérem. Nem veszem ki a neveket.
A kis cuki felvett, csak úgy :) Az eddigiek általában a következőket írták: "mix??" vagy "szia csak azért vettem fel mert nincs lányismerősöm a steamon" stb stb...általában nem megyek bele a játékba, de valahogy most nem bírtam ki.

continental18: szia
pv'team*bejja: szia
continental18: mijen játékokkal szoktál játszani?
pv'team*bejja: miLYen?
continental18: aha vagyis meikell? (nem érti elsőre mi a bajom)
continental18: hl2 vagy inkább cs?
pv'team*bejja: utálom az fps-t
continental18: :Supssz
pv'team*bejja: :)
continental18: meik játékkal szoktál akor játszani?
continental18: steamon
pv'team*bejja: nem játszom
pv'team*bejja: mi az a steam?(nah jó ezt nem kellett volna)
continental18: xd
continental18: ez amin most irok neked
continental18: nem is msn
pv'team*bejja: ja hogy ez
continental18: :D
pv'team*bejja: nem játszom
continental18: aham
continental18: ja csak akkor dumálni van?
pv'team*bejja: beszélgetni sem szeretek
continental18: igen?
pv'team*bejja: nem igen
continental18: tiszta blackcat
pv'team*bejja: mi?
continental18: semmi
continental18: tod
pv'team*bejja: és te játszol?
continental18: aham
continental18: :D
pv'team*bejja: nem hittem volna
continental18: ugye
continental18: :P
pv'team*bejja: P ???
continental18: de te is játszol valahol
continental18: pedig
pv'team*bejja: soha
continental18: nem tudsz átverni
continental18: aha
pv'team*bejja: miből gondolod?
continental18: azért tartozol bele egy klánba
continental18: a nevedböl
continental18: pv team
continental18: bejja
pv'team*bejja: ja azt a barátnőm csinálta
continental18: ja
continental18: értelek
continental18: neked van pasid?
pv'team*bejja: van
pv'team*bejja: neked nincs?
continental18: nem vagyok buzi
continental18: már boccsika
continental18: csajokra bukok
pv'team*bejja: ja te fiu vagy?
pv'team*bejja: ú
continental18: aham
continental18: te meg lány?
continental18: azt a faszom(szééép)
continental18: na hát
continental18: iet
pv'team*bejja: miért beszélsz csúnyán?
continental18: ja boccsika
continental18: kicsuszott
continental18: hihi
pv'team*bejja: tedd vissza
continental18: jaj hogy be sem mutatkoztam
continental18: hát remélem elnézed
pv'team*bejja: ofkorz
continental18: :D
continental18: amugy steamon minden lány ien elvont tulajdonságokkal rendelkezik vagy a sok gépezés teszi ezt?
pv'team*bejja: nem gépezem sokat
continental18: aha
continental18: az lehet
continental18: de eléggé furcsán álssz a pasikhoz
continental18: hozzá
pv'team*bejja: ??? miért?
continental18: hát nem ir tom
continental18: is
continental18: oan ne ved a szivedre de egy kicsit furcsán
continental18: hihi
pv'team*bejja: nem vagyok sértődős
pv'team*bejja: magyarázd el
continental18: oksa
continental18: nem érted?
pv'team*bejja: nem
continental18: hát ea card
continental18: :D:D
pv'team*bejja: ea??
continental18: aha
pv'team*bejja: nem értem bocsi
continental18: nem baj
pv'team*bejja: a cardot értem de az ea-t nem
continental18: mennyi idös vagy amugy?
pv'team*bejja: 36
pv'team*bejja: :)
continental18: aha értem
continental18: te vagy itt a humor harold
pv'team*bejja: úgy nézek ki mint aki viccel???
continental18: a képen elég furcsán nézel ki
continental18: ...
continental18: mint aki játsza itt a nagy lányt
pv'team*bejja: milyen képen?
continental18: de életében nem látott faszt
continental18: már megbocsáss
continental18: kicsuszott ez is
pv'team*bejja: miből gondolod ezt??
continental18: hát nme tom
continental18: nincs semmi bajom veled
pv'team*bejja: köszi
pv'team*bejja: ennyi idő után azért ez hízelgő
continental18: de az elejkétöl kezdve egy kicsit bunkonak tuntél
continental18: jo van na
pv'team*bejja: nem értem
pv'team*bejja: köszöntem válaszolok
pv'team*bejja: nem érzem hogy bunkó lennék
pv'team*bejja: csak néha nem értem amit mondasz
continental18: jo van vissza vonom az állitásomat
continental18: tényleg nem igy kellene egy lánnyal beszélni
pv'team*bejja:köszönöm

és ez a helyesírás!! beleszerettem...

11 Response to "586."

fillemille Says:

Ez aztán az élmény...lehet volt hasonlóm de nem mentettem el :D EZ LOL!

zs.gothpunk Says:

Gyönyörű! :D A hím a virtuális térben. Parádés. :D

Btw, mi az a Steam? :D

MT Says:

kinyitom én is a logok mappámat akkor asszem :D

MT Says:

amúúúgy figyelem ám ohgy csempészed,be a színösszetételem a blogodba :D SZÉPSUNYIN :D de nembaj én meg lenyúltam a logolós ötleted :D

Pippep Says:

Ne akarjátok hogy előkapjam a bőrkötéses gyűjteményem... :-)

gyerekember Says:

Wáá, te fent vagy steamen? :D Minnyá felveszlek oszt jól rádcsipogok. :PP

gothpunk: röviden a steam egy olyan progi, amin keresztül digitálisan vásárolhatsz játékokat (pl. a counter strike különböző verzióit); rajta keresztül kereshetsz servereket és kapcsolódhatsz hozzájuk játszani; továbbá chatelhetsz más steames felhasználókkal is. Bővebb infok: http://steampowered.com

Névtelen Says:

jesszus,

NUlysses Says:

"OMG! ROTFL! LOL! LOL!! LOL!!! XD! XDD!! W00T!

WTF?

NOYB."

((c) A fekete macska)

:)

Srakker Says:

Szerintem megható ez a neoprimitív írásmód. Ha elég hangosan olvasnánk fel, a sírjukban pörgő magyartanárokat generátorként alkalmazhatnánk, és akkor sosem érne el minket az energiaválság.

Julcsi Says:

A mindenit:) A jövő nemzedéke! Mi lesz, ha ebből a gyerekből mondjuk hírolvasó lesz???:DDD