114.

Bejegyezte: Bejja , 2007. július 3., kedd 23:49

A külső megváltozásának oka egy pár cérnagömb amit felfűztek egy karácsonyfaizzónak is beillő égősorra. És Én voltam képes gép nélkül, Balázs telefonjával fotózni az új szerelmünket a falon. Ezekből a képekből született a következő kis szösszenet és a fejlécem Balázs keze alól. Tagadni is kár lenne, egyszerűen beléjük szerettem. Szépek vagyunk mi együtt ehez már nem is fér kétség. Zárójelben megjegyezném, lakásunkba vásárolt rengetek mindenből egyenlőre Rozi a mosónő az aki bármiféle funkcionalitást hordoz magában a szépsége mellett. Minden egyéb piros narancs rózsaszín pink lila és egyéb színű tárgy, egyszerűen csak szép. Sem engem sem Balázst nem zavarja ez. Kinek kell szekrény ha lehet egy gömbfűzérünk???
Igazi narancspiros szerelmesvurt.


.
klikk a nagyításra:)

3 Response to "114."

anee Says:

Azért egy hűtőt vehetnétek lassan de biztosan :)

Amúgy nagyon szép.

Névtelen Says:

Céééééééép!
Sztem naon Bejjás! :*

Dobrán Kata Says:

Nagyon tetszetős, és igen kreatív! De ez nem meglepő... :D
:*