142.

Bejegyezte: Bejja , 2007. július 28., szombat 22:35

ma :2

a zsidó abc bét betűjének értéke 2, Ezzel a betűvel kezdődik az egész Szentírás: Brésit = Kezdetben. A bét jelentése, ház otthon.
A kettes szám jelentése a két nemmel, a férfival és nővel hozható kapcsolatba. Jelenti még a két, egymást is kiegészítő jegyet: a jin-jangot is. A kettő a bölcsesség száma.



más:

Nem azt utálom az egyedüllétben, hogy magányos vagyok, mert mióta Balázs van azóta az egyedüllét nem magány (addig párban tömegben is magányos voltam), csak valami mérhetetlen hiányérzet. A megszokott zajok elmaradnak vagy félelmetesek. Üres lakásra nyitom az ajtót, a rendetlenség élettelen, a szoba ebben a párás esős melegben is hideg. Csak magam lesem a denevért röpködni, és a telefonommal a kezemben megyek mindenhova, hátha hív vagy üzen. És egyetlen éjszakáról van szó csupán. Mégis hiányzik. Már akkor hiányzott mikor elbúcsúzott. Utálom hogy ilyen nyálas érzelmeim vannak, de közben meg csodálatos hogy elhihetem van igazi mesebeli szerelem. És Én vagyok végre a királylány. vagy olyasmi...
Várom haza. Nagyon.


Aki ki mer röhögni azt megverem :D (Wooftól rettegek a legjobban, félek felszólít írjam meg Flavia eltaknyosodásának történetét, a férfiak eltaknyosodásának története után)




1 Response to "142."

Névtelen Says:

És micsoda véletlenek vannak... gondoltam sok-sok-sok nap után idenézek, hátha leírod, miért is nem voltál ott a Boss esküvőjén, és pont saját nevemmel találkozom. Megidéztél. :D

Nos, megnyugtatlak: nem szólítalak fel semmire, mivel eltaknyosodásod története maga ez a blog, amit tökéletesen olvashatatlan, gyomorforgatóan rózsaszín nyállá aljasítottál az utóbbi időben. :D

woof

(szeptemberben megyünk pestre és összefutunk lyól, nem menekülhetsz mindig :-P)