128.

Bejegyezte: Bejja , 2007. július 16., hétfő 16:03

A./

Nem szeretem a mobiltelefonos képeket, mert nem az a minőség amit az ember elvár, annak ellenére hogy néha csodálatos módon, mégis remekjó darabok születnek. A következő képeket a lányok készítették magukról és egymásról. Megáll az eszem hogy mennyire jól megkomponált képek. Arról nem beszélve ugye hogy elfogulatlan vagyok a szépségükkel szemben. ;) Az egyik képen rontom az összhatást de azt meg csak úgy imádom. (Na jó egy kicsit beléjük piszkáltam, de csak kicsit)






B./
És akkor a dzsungelem darabjai, előre is elnézést a minőségért...a mobil ugye.



Igen azt a nagylevelű izét köszönhetem a Kuli bandának!! Egyre nagyobb, és mintha megfertőzte volna a többi növényemet is. Már át kellett őket nagyobb edénybe ültetni.

Az előbbi képen látható "gumifa aka gubi(majdnem)fa" gyermekei. Jó esetben végre tudok adni belőle Mónikának.
És végül, Lala anyáknapi ajándéka, ami a KuliPigiSamuCicaBugbandapálma fertőzése révén,
3 hónapi nyugalom után megvadult, és nagyságát növelte kérés és bejelentés nélkül, ezért átültetésre került. Sajnos belőle nem sok látszik.

*update* Meli tegnapi beszólása:

Én: Te Meli a hugod Őrült, tudtál róla?

Melcsi: Persze a Lala az made in Nyucus (nyucus az én lennék)

2 Response to "128."

Névtelen Says:

:-) <- és ez még vagy milliószor ;-)

Névtelen Says:

de édi:) nagyon mókás képek ;)

Jud