127.

Bejegyezte: Bejja , 2007. július 14., szombat 20:17

és akkor filmekz:)




lol kategória:)

A következő meg érdekes lehet.



Bale bácsival valami új



Érdekes lehet Steve Buscemi is (ájlávforevör)



Nicole nénit sosem szerettem, de a másvilág-ot sem tudta elrontani, talán ebben is jó lesz.



És a végére Cinkámnak némi romantika, remélem nem csalódom ebben is mint a miss potterben. Most jane Austin élete van soron a kis Anne Hathaway-el (elfogult vagyok vele szemben naaaaaa)



így hirtelen:)

2 Response to "127."

Dobrán Kata Says:

1. megalol, de azért mókás lenne, ha a vuckák ily módon is jobbá tennék ezt a világot
2. 13. harcos fílingem van tőle
3. nem szeressem a háborús filmeket
4. igen igen :))
5. invázió, kíváncsi vagyok ezzel kapcsolatban még milyen újdonságok léteznek :S
6. Dame Maggie Smith and Julie Walters... tökéletes referencia, nem beszélve a neveletlen hercegnőről + JANE AUSTIN (azért megint nem értem, miért nem angol színésznő...)
Ez csak szerénységem gyors összefoglalása, ha már végignéztem :D (és most CSI)
:*

Cinkapanka . . . Says:

:)))
Szeretem Anne Hathaway-t és még jónéhány szereplőt a filmből. Biztos megnézem majd.