132.

Bejegyezte: Bejja , 2007. július 19., csütörtök 15:01

az a három nap amit otthon töltöttem jó volt arra hogy a következő filmlistát kivégezzem:
Mulan
Harry 3
Harry 4
Gangs of New York (megkövetem Bradát és Mókust, mostmár tetszik nem tudom miért, a u2 még mindig irritál benne)
Zene és szöveg (30 perc után kikapcs)
Fantasztikus 4-es 2. rész (30 percig bírtam)
Ég velünk
Kötelező táncok
Alegría Cirque du solei
2 évad x akták
Világfalu összes
meg még mittudomén...
új játékom: dungeon runners

1 Response to "132."

JaB-En Says:

No, én csak stikában néztem meg egy-egy filmet, de
Gangs of New York - ugye-ugye?
Zene és szöveg - 11 perc (úgy hogy rajtam kívül három csaj nézte, és megmondtam, hogy bocs, de ennyi...)
Fantasztikus 4-2 - végignéztem Jessica Albát raknám mint a káposztát...
TMNT - már említettem saját blogomban, hogy 10/10
Pretty Woman - nagy ellenkezésem ellenére... mégis van ebben a filmben valami tökéletes. még ha utálom is.