129.

Bejegyezte: Bejja , 2007. július 16., hétfő 20:29

Hogy is van a mondás? Nem szeretnék ahoz a klubhoz tartozni amelyik felvenne a tagjai közzé? Éppen ez jutott eszembe az index cikke alapján. Igazi "elit"vurt. Ez a klubD. Kiváncsi voltam, mit tudhat. Felmentem, regisztráltam, majd töröltem magam. Köszi ebből tényleg nem kérek. És mily meglepő találtam ismerőst...nem is meglepő, ez inkább ijesztő.

3 Response to "129."

Névtelen Says:

Konkrétan mi a bajod a KlubD-vel. Ez eddig a legjobb közösség, ahová bekerültem. Ez egy színvonalas baráti társaság hasznos szolgáltatásokkal. Nem elit klub, nem sznob, nem kirekesztő. Érdemes belépni, diplomásoknak ajánlom.

Névtelen Says:

Én vagyok az a megrögzött KlubD hívő, most visszatértem, terjesszétek egymás közt az üzenetem!

2007. augusztus 10-től 2008. augusztus 1-ig voltam klubtag, azóta a KlubD megy tovább nélkülem, de nem fog sokáig élni ilyen felfogással. Nem arra gondolok, hogy diplomás "elitklub", hanem arra, hogy Tomka Barnabás (alapító, többségi tulajdonos, ügyvezető igazgató) rászokott a tagok igazságtalan kizárására. Engem néhány jogos és logikus kérdés miatt zárt ki egy olyan szabályra hivatkozva, ami alapján inkább őt lehetett volna kizárni. Ha érdekelnek a részletek, írjatok a citromail címemre! Ha írtok, még aznap elküldök nektek mindent.

Ha megszűnik a KlubD, írok majd nekrológot. (KlubD, élt 2007. március 10- 2008...)

Névtelen Says:

http://mage.hu/2008/7/9/proof