106.

Bejegyezte: Bejja , 2007. június 29., péntek 22:08

Már vagy négyen jelezték, hogy kiváncsiak a szülinapos levelemre. Hát akkor tessék.

Drágáim!

Először, úgy gondoltam felolvasom, ezt a kis szösszenetet aztán rájöttem, hogy ehhez nem vagyok elég bátor és biztosan az ovisok hibájába, esnék, akik anyák napja alkalmából saját maguktól képesek úgy meghatódni, hogy elsírják magukat.
Mindenkire szerettem volna egy egész levélnyit pazarolni a PGCC tintájából és papírjából, de aztán a lustaság győzött és így mindenki egyben kapja meg. A sorrend nem fontossági sorrend, nyugodtan érezzétek magatokat az első helyen Ti mindannyian, mert Ti vagytok az Én barátaim, akiknek most egy apró kis köszönettel tartozom, már csak azért is hogy vagytok.

Zsóóóti & Jinka
Bocsi hogy egybe számollak titeket, de nekem ti egy pár vagytok, és példakép a kitartásra, az összetartozásra. Na jó Jinike a teáid sem elhanyagolhatóak, na de mit várhatnék egy teamestertől?? Nagyon köszönöm, a remek órákat a teázóban, az angyali teát és azt hogy nyugodtan utálhatjuk egymást J

Samu alias Fredo
Az, ha néha meg akartalak ölni, csupán abból eredt, hogy nehezem viselem, ha hülye vagy. De senki más nem tudja úgy mondani, hogy beeeeeeeejjjuuuciiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ahogy te. És mióta nem dolgozol velünk, hiányzol. Nagyon is.

Katinka
Mozijegy és parkolójegy királynő. Köszi, a hosszú téli estéket, amikor lelket ápoltál velem.

Bandi
Te állat! Shalom! Legyen elég ennyi.

Timos
Mókusok közt a legfastebb. Lakótársak közül a legmegértőbb. És nem, nem vagyok hangos! Hatalmas szeretéééééééééééééééééés.

Una
Sok a hasonlóság, és sok a különbség, de nekem mindig ugyanaz a szőke elfecske maradsz, bárki oldalán.

Botond
Dhizzyke édes kincsem, ha lenne fiam, ami nem van, az pont ilyen lenne. Nagyszívű, kedves és rózsaszín bringás.

Tutta
Doktor! Néha nem velem, néha nem mással, néha egyátalán sehogy. De a tesóm vagy, és kell az az X egyszer valahova.


Kuli
Bohócom, aki akkor is meg tud nevettetni, ha úgy érzem, éppen összedől a világ, Friss sütésű barátság ez és néha megüli a gyomromat mint a forró friss kenyér, de akkor is jó mert 2 az kisebb mint 3.
Remélem most Robi itt ül veled, mert ha nem az bezony egy nagyon nagy rosszpont J

Cica
Nem lenne ez a nap teljes, ha nem lennél itt. Te is egy vagy azok közül, akiket ajándékba kaptam a PGCC-től.

KicsiBug alias Peti ÖT
Nyikorgó tinihang, kapkodó beszéd, ügyes játék. Ezzel jellemezhető kérem az ifjabbik Gáspár tesó. És ezek miatt szeretem de nagyon.

BugBear aka Kicsibanán
A mi kapcsolatunk ugye drága olyan, mint egy házasság. Néha meg tudnálak ölni egy kiskanállal, néha meg azon tűnődöm, sokkal kevesebb lenne az életem, ha akkor és ott nem találkozunk a Prágába tartó vonaton. Azon kevesek közé tartozol, Ákossal együtt, akik bármit tehetnek, úgysem tudok sokáig haragudni. Azt hiszem feltétel nélkül a barátaim, vagytok, és csak remélni merem, hogy ez sosem múlik el.

Akeeem
És akkor az egy év alatt intenzív Ákos nyelvtanfolyamon elsajátított szavak és kifejezések következnek:
- beleáll
- legalább megéli
- letépem az auráját
- tegnap még volt egy kocsmám
- csernushoz
Mushu és Ignasov forever

Kittiján
Az első emlékem rólad, ahogy fénykardozol Forddal egy buliban. A második egy pizzéria sörrel, és gyömbérrel, meg a nem létező kék szemeimmel. Egyszer úgyis megdöglesz. Ez itt a kedvesség helye volt.

Bujjaka
Néha megőrülök tőled! De, szeretem a képeidet, és azt hogy ritka nagy idealista vagy.

JaB brada
Büszke vagyok ám rád, akkor is, amikor leszívom a véredet utolsó cseppig. A választott családomból te vagy az egyik, a kettőből, akit bárhol képes vagyok a bátyómként bemutatni. Nem felejtem el, hogy hozzád bármikor mehetek, és bármikor hívhatlak a hülyeségeimmel. A filmeket most nem említem jó??


Csigácskám
Cáfolat arra hogy a számítógép és az internet elidegenít. Szerintem Te vagy a legjobb/legcsinosabb/leglegleg példa arra, hogyan alakulhat ki barátság a hálón keresztül. Ma te vagy az egyik legszebb ajándékom, azzal hogy itt vagy. Köszönöm.

Wickedlányom
Ceruzák, rajzok, anyagok, hastánc, és örök grállovag. Sztem ezek egy nagyon jó ember jellemzői. Néha nagyon hiányzol!!!!

Anyukám
Amit most szeretnék ideírni, azzal megtöltenék egy könyvet, kb. a háború és béke méreteiben. Minden ami egy anyunak lennie kell az nekem Te vagy, és ha tehetnék valamit azért hogy mindig nevess és mindig boldog legyél, akkor most az bármilyen áron megtenném. Remélem senkit, sem sértek meg azzal, hogy most ideírom, TE VAGY A LEGJOBB BARÁTOM! Kell ennél jobb anya lánya kapcsolat?

Peza & Anee
Aka
Medvé & Medvéné
Ha csak azt írom, hogy nagyon szeretlek titeket, az elég????????? Remélem ezzel tisztában, vagytok, annak ellenére, hogy Peza kivégez a lanbeszámolóival, Anee-t meg befizetném egy hangmélyítésre J

Chrissi
Kovácséktól ajándékba kapott unokahúg. Solero nyár Balaton és sok nevetés. A pupított cicákról nem is beszélve. Remélem a Kocka & Chrissi kombóból csodálatos kis puják lesznek.

Padre
Apciiiiiiiiiiiiiiiiiiiii az Én saját dreamerem! J J Tudod, miért szeretlek, de leírom, mert nálad minden fekete fehér, és zseni vagy matekból, még nekem is megtanítottad az élet legnagyobb igazságát, hogy egy meg egy az sosem három, az mindig csak kettő.

Melcsi
Anyák napján Én kapok tőled szép szavakat, és tudom akkor úgy is gondold, ha másnap éppen az ellenkezőjét cselekszed is, most én szeretnék neked köszöntet mondani, azért hogy vagy nekem, hogy elviseled hogy ilyen vagyok, hogy szeretsz pedig nem mindig vagyok jó anyud, de abban is biztos vagyok, hogy tudod Te és Lala laktok a szívem legeslegközepében.

Viki
Kicsi és erős igazi bors, meg az a hang!! Tudom, hogy bármikor meghallgatsz egy kávé mellett, és bár nem rég óta ismerjük egymást sztem embert ölnél értem, és persze ez visszafelé is igaz.


Balázs
A legszebb vurtot tőled/általad kapom. Köszönöm.

Pigu
Ha beesel is szeretlek, de ezt úgyis tudod. Mocsok.

2 Response to "106."

Névtelen Says:

Amikor ezt olvasom (mármint az én részem), mindegy hányadszorra fogja fel agyam a szavakat, könnyek gyűlnek a szememben...
Köszönöm, hogy vagy és ilyen vagy :-)******