78.

Bejegyezte: Bejja , 2007. június 11., hétfő 18:10

Tegnap vasárnapvurt, lusta és semmilyenszínű, bár itt ott vörös, fekete és pink árnyalatok szabadultak el benne állat módon. Szerencsére.


Aztán Mandulavurtra nyitottam ezüstollas moderátor ajtót.
Jelen volt még egy darab macsó és két csodás dög. Halam és a társa. A képen halam látható.. Ah majd elfelejtettem a két üveg isteni bort amik szilva és licsi formájában testesültek meg. Materializálódott még 3 darab táska Mandula édesanyukája jóvoltából. Mivel a vurtban csak csere lehetséges (Macsót idézve ne piszkoljuk a kezünket pénzzel) ezért szereznem kell jóféle kóser szilvapáleszt nekik. Egyszer már vittem, ezek szerint jó kis cserealap az Mandulavurtban. Volt még szó melóról, ajándékokról, Lala karkötőjéről, és könyvekről, filmekről, macskákról, ahogy az a MandulaMacsóvurtban normális.



Este vacsora. Nincs neve annak a szépséges vurtnak ahova csöppentem. A színek, mélylila, sötétzöld, barna, bordó és ezek sötétebb árnyalatai. Esőillat, hatalmas gesztenyefák, és persze Tristan csodaszeme. Egy üveg jófajta száraz fehérbor, remek ételek, és cigánymuzsika. Biztosan egy ilyen toll kell hozzá. A neve bíborhullám. Szép nem???




Reggel vurttalanság, meg csak beszaladni pgcc merthogy kell valamit le/fel/össze/vissza tölteni. Aham csakhogy zárva van a bolt. Hát kinyitottam, kommentárt pedig most ehez nem fűznék, mert nagyon felidegesített, mint ahogy az is hogy az anyával vásárolt fekete csillogós papucsom tropára ment. Az már csak hab a tortán hogy a doki várakoztatott, és hogy apunak nem leltem könnyű nyári vászonnadrágot.
Ellenben, Melinek megvan a ballagási ruhája. A telóját amit frissen kapott javítattni kell. Akarom a vurtjaim valamelyikét vissza, mert megőrít a real world.


Ma este céges vacsi...
Sietek haza...
Aztán Gilbert Grape...