68.

Bejegyezte: Bejja , 2007. június 7., csütörtök 10:12

Csak röviden:

tegnap Ikea
cuki lámpa és függöny vásárlás
Lalával randi az Örsön
Lalával ebéd
Haza
Pakolás
Este: a gügye nem normális szívemhez igencsak közelálló Forddal elköltött söröcske a crazy cafeban, (nyehhee nem ismert meg!!!!!!! csak egymillió éve ismerjük egymást, ez jót tett az egómnak)
alvás
ma reggel:
Korán kelés
Balázs vezetni
Bejja filmezik
Charlie és a csokigyár letudva
Most Escape from ny (carpenter úr rendezésében)
Snake Pliskin nyamiiiiiiii looool


"-Hé te vagy Snake Pliskin ugye?
-Igen ! akarsz valamit?
-Nem csak azt hittem már meghaltál! És azt hogy magasabbvagy" muhhaaaaaaaaaaaaaaaaaa (ez vagy egymilliószor elhangzik a filmeben)


Valahonnan a második részt is elő kellene kotorni, bár ezt jobban szeretem. Ha vége jöhet a Thing, aztán a Nagy zűr kis kínában, na igen ezeket is Carpenter bácsi rendezte Kurt fiúval a főszerepben.
És most gondolkoztam hogy az eredeti Ködöt is Carpenter rendezte, mint ahogyan az Örület torkában című zseniális művet is( ha akkor már tudnak olyan megoldásokat képileg mint most...tyűűűűűűűűűűűűűű, így azért kicsit vicces néhány jelenet, de a sztori óriási) És a legújabb hogy 2008-ra tervez új filmet Psychopath címmel (igen sosem bonyolította szarrá a film címeket)



Megjött a kedvem az íráshoz, szóval elmesélem mi volt tegnap az ikejában. Eszembe jutott hogy írtunk fogalmazást általánosban.

1. bevezetés
Pár napja írtam arról, hogy megvettük Jeff Noon Vurt című könyvét. Balázs beleszeretett, és Én is már alig várom hogy neki kezdhessek.
2.tárgyalás:
Tegnap az ikába belépve, könyvespolcot nézegettünk. És mi szaladt a szemünkbe azonnal?? Szép rózsaszín csomagolásban Jeff Noon Vurt című könyve kb 20 példányban. Nem akartunk hinni a szemünknek. Sajnos az ikeában a kiegészítő díszítés nem eladó.
3.befejezés:
Van egy 1996-os svéd kiadású Jeff Noon Vurt könyvünk.
(megnéztem a neten, ez a könyv minden borítótervezőt megihletett, nekem mind tetszik)





Remélem nagyon gyorsan megjelentetik a többi könyvét is.
Pixel Juice
Pollen
Nymphomantion
Needle in the groove
Automated Alice
Cobralingus






2 Response to "68."

Dobrán Kata Says:

félek sejtem, miféle lehet a cuki lámpa! :)))

Dobrán Kata Says:

Ezt a lámpát tavaly akartam megvenni, mikor kifestettük a szobámat! :)))))))
Én erre gondoltam eredetileg,mint cuki lámpa: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15579&catalogId=10103&storeId=22&productId=53034&langId=-30&chosenPartNumber=00097097 én ezt kértem az anyukámtól :P Cuki