62.

Bejegyezte: Bejja , 2007. június 3., vasárnap 9:42

Hülye természetem, nem tudok addig aludni míg nem érzem a szuszogást a nyakamban. Megvártam, fél négykor érezett enyhe alkoholszaggal körülölelve. Imádom. Azt ahogy szeret, tisztán, egyszerűen, önzetlenül, korlátok nélkül. Olykor önző módon, olykor lila ködbe bújva a problémák elől, de szeret, mindig. Tényleg jó lenne már elfogadni. Merni elfogadni. Nem vagyok Én ilyen gyáva bazzmeg. (csak azok a pici bogarak amiket a fülembe ültetnek)



Next


Ha valamire ráírják, P.K.Dick, hajlamos vagyok azonnal remekműnek kikiáltani. Pedig nem kellene.Mert nem védjegy, ha nem belőle készült, csak alapján. A nextnek annyi köze van az eredeti P.K.D műhöz, mint a zsíroskenyérnek,a szűzérmék boros mártásban vargányával és mazsolás rizzsel kompozícióhoz. Magyarul kaja kaja de nem mindegy milyen. Az eredeti mű egy mutánsról szól, akit ügynökök gyüjtenek be, de csak azért sikerül nekik, mert akarja hogy elkapják, majd megszökik, azon tulajdonságának segítségével hogy előre látja a vele megtörténő dolgokat. A könyvben is fel akarják használni, de leginkább elpusztítani szeretnék a tudása a kinézete miatt. Nos ebből a filmben annyi maradt meg hogy Cage látja előre 2 perccel a saját jövőjét. És kész. Rettentő unalmas film, nem is adnék neki százalékot, mert egyszerűen semmiféle színészi teljesítményre nem képesek a benne szereplők, mint ahogy a forgatókönyv író sem volt képes az eredti művet úgya daptálni, hogy annak bermely része élvezhető legyen. Annyira szokványos, hogy első körben,majd a másodikban is sikerült belealudni. Harmadszorra a feliratra lettem figyelmes...jaaaaaaaaaa hogy vége a filmnek?

Miért kell mostanában P.K.D nevével dobálózni?????? megyek is és olvasom tovább az új könyvemet tőle, és csak reménykedem hogy lesz még olyan feldolgozás, mint a Szárnyas fejvadász vagy a Különvélemény, esetleg a Kamera által homályosan.

Addig is a névnek és az ötletnek 1/10

0 Response to "62."