87.

Bejegyezte: Bejja , 2007. június 17., vasárnap 11:03

Az előző napi málnaszörpben az a jó, hogy előző napi és állott, cseppet sem hideg, és ellenőrzésre szorul élő vagy éppen holt orgazmusok terén. A színe már közel sem édes málnás inkább fáradt rózsaszín. De valamiért én megveszek érte.

Sör. Este piros vurtolás Ákossal Trisztánommal a boxban, némi orgazmus Timossal. Tartozott vele noh. Egy bajom van ezzel a fajta élvezettel, hogy illatra mentolos ízre kókuszos színre meg valóban olyan mint egy orgazmus, és ezzel nem is lenne gond de azért inni mégsem szeretném. (Halkan megjegyzem, tegnap átnéztem Titkom xxx filmjeit, és abban egy hölgyike egy koktélos pohárból fogyasztotta a jövő reménységeit milliószámra, éppen olyanból amiben én a koktélomat kaptam) Szóval csukott szemmel de kitágult orral és kókuszimádó izlelőbimbókkal fogyasztottam.


Ma Lallervurt van, az egyik legszebb ami csak létezhet. Kicsi de erős és nagyon intenzív színei vannak. Nagyon várom már. Drága Mandula hozza az ajándékát, olyan Lalás karkötő amire vágyott!

És ma Hobbitnap is van. Üzentem neki wiw, blogja, és még ráküldök egy sms-t is. Többek javaslatára a Spike ott marad a Holdfényboltban, mert hogy nem illik ilynkor már ajándékot adni az exnek, és nem biztos hogy jól venné ki magát.
Dénesék meg házasodnak, ahol Robi a násznagy. Tudom jól csinálja, imádni fogják.


És most felöltözöm bemegyek a munkavurtba, itthagyva az édes illatos lovevurtot és az én csodaszemű angyalomat.

1 Response to "87."

Névtelen Says:

na persze

ha nem vagy fáradt lemegy a torkodon még 5-6 olyan koktél ;]