99.

Bejegyezte: Bejja , 2007. június 26., kedd 15:22

Játszom mint régen, visszafelé megyek az időben, mert ostoba kis "szürke agysejtjeim" nem emlékeznek rendesen mindenre ami az elmúlt 2 napban történt. Szóval, 1 perce hogy kimásztam Balázs nyakából sírással egybekötött örülésemnek hatására. Éppen elolvastam a blogját, és ez van basszameg meghatott, rádöbbentett, nem csak arra az apró tényre hogy a szennyvurtok nincsenek többen, hanem arra is hogy nyertem, többet mintha lottón nyertem volna. Barátaim vannak, akikre bármikor számíthatok, nem csak a szépen megszervezett szülinapomon, hanem amikor beteg vagyok, fáradt, hisztis, szomorú vagy "ha boldog vagy éppen és verseket írsz".

Reggel randi Melkóval, aztán haza, könyv étek és hajfesték valamint balázsborotva vásárlás, az északi széllel való dacolás, és menekülés az ellenőrök elől egy jegyárusító droidhoz. Itthon főzés olvasás fürdés, pattogatott kuki és kék festés. Balázs napját szeretném a legkékebbnek tudni. Megérdemli. Szeret engem megalkuvás és kényszerek nélkül, akkor is ha már három mosószer adagoló is van a gépben.
Apró kis látogatás a pgcc-ben. A szvicsdrímtím másik két jeles tagja tette vigyorgóssá a reggelemet. Szeretem őket. Bugot is pedig néha....:D

Tenap meló, Balázson lila buta köd, utálatos és nyálkás ragadós aggódós. De megoldva minden. Azt hiszem elkezdek hinni a világbékében és abban hogy a szerelem mindent legyőz.

Azt mondtam írok még a fülinapomról, de csak egy szó jár a fejemben folyamatosan. Az hog y KÖSZÖNÖM!! KÖSZÖNÖM! KÖSZÖNÖM!

És akkor írnék néhány keresetlen mondatot az ajándékaimról, amik új szagokkal töltik meg a lakást.
Flowers feliratú zöld pléhvödröcske, általam ismeretlen rózsaszín virággal Incitől alias Démitől.
A növényeim nagytestvére, amit hálásan köszönök Kulinak, Padrenak Buginak, Cicának Samunak, Pigunak, Resistnek alisa PetiÖt-nek. Sajnálom az ídösannyukat, mert komoly fulladozás jut osztályrészül szegényeknek, minden egyes alkalommal mikor belerúgok véletlenül ebbe a nagyon csinos ananászpálmába vagy mibe.
Medvéék megleptek azzal az álomfogóval, amiért kb egyezer éve görcsölök. És persze tele van tollakkal.
Wickedlányomnak a plusz tortáért hálálkodhatok, így jutott mindenkinek fülinapos torta. (Kinézetre egy sárga agyra emlékeztetett leginkább...nyihhiii)
Melcsinek a letehetetlen Tokió c könyvért, amit megígért nekem már rég:)
Lalusnak a zsiráfért és a kék nyakiért, a fél 200-as meg tudom hogy szerencsét hoz. És Lala volt az első a születésem napján aki felhívott, és felköszöntött. *elolvad*
JaB tudja hogy szeretem ecot, hát melindájával együtt azt is elhozta amire már nem marad pénzem megvenni, remélem egyszer egy bmw-t is kapok tőle
Rögtön azután hogy anyámét átvehetem, mert hát ugye el kell autóznom teát venni hogy használhassam a vadiúj japán hófehér piros teáskészletemet
A kínai golyókról nem tennék említést, de a gyönyörű evőpálcákról igen, amiket krisznek és kedvesének köszönhetek.
Csiga hozott magával ajándékot, bár leginkább Ő volt az ajándék. Őt nem is tudom kinek köszönhetném meg.
Balázs hadművelete sikerrel járt, az általa lehordott, megalázott porbatiport táskát kaptam meglepiként. Akartam azt a fagolyós piros csodát,de lebeszélt róla, aztán megvette, szerencséje hogy nem makacsoltam meg magam :D
És hogy ne maradjak táska nélkül Ákosom meglepett egy starndolós tatyóval és badárék Jappán c könyvével.
Dhizzykém életem pedig inni hozott, méghozzá a jobbik fajtából.
Másnap Fuji lepett meg 3 szál rózsával, és persze Tündike egy csokival. Meg millió sms-s és wiw-es üzi.
A tortám meg tollas volt! Rózsaszín csodavurt. Olyan amilyennek lennie kell egy boldogságvurtnak. Az egész este ragyogott, és ezért nem lehetek elég hálás NEKTEK!!! És remélem ha mással nem, azzal a kis levélkével törleszthettem valamit.


3 Response to "99."

Névtelen Says:

Ilyenkor ( meg máskor is ) azét sanálom, h nem Pesten vok.
KÉretik képt feltenni mindenről. ( Persze legfőképp a tortáról és a TÁSKÁKRÓL! :)))

Millió pusszantás . . .

Srakker Says:

Na sokkolom, én erről ugyan lemaradtam, de azért mindenképpen boldog születésnapot!

Névtelen Says:

Törleszteni nem kellett Szívem, viszont meghatni meghatottál :-)
Engem legalábbis nagyon :-))))))**********************