88.

Bejegyezte: Bejja , 2007. június 18., hétfő 9:55

hétfővurt helyzetjelentés

korai kelés
balázs morgós
aztán megnyugszik
találkozás henivel
újabb kajaszállítmány
talán most megérti hogy nem kell annyi
úgyis csak megromlik
mert nincs hűtőnk
hozott lecsót
du elmegyünk auchanba
ha timo elenged
el fog
eddig csendes hétfő reggel itt a pgcc-ben
néhány kósza kocka semmi más


én itt sem vagyok
ott vagyok ahol a másik toll


két ezüstoll
mandula nagyon köszönjük

szeretek kisbetűvel írni
szeretem a kisbetűket
olyan lágy vurtba csúszósak
szépek

lala megy nyaralni szombaton
pénteken évzáró
megkérem nagyedinát intézze el az ajcsikat
ma tibor jön laláért (narancssárga sikítóvurt)


újabb vendég

exanyósom vagy az már exexanyósom?? felhívott
lala miatt
vinné
de hát már a narancssárga vurt viszi
ezek nem beszélnek egymással


robit nem szeretem exemnek hívni
az tibi
sosem volt ennyi exem egyszerre
vigyorgok

mosolygok
halvány lila vurt most
várom trisztánomat
kimossa belőlem a szutykot


apró villanás
aggódom anyuért
mit tehetnék értük még
semmit
nem szabad egyedül a vurtba menni
apának sem kellett volna
anyának sem
most ott vannak
de még nem együtt
ha megtalálják a kulcsukat jó lesz
csak nehogy játszmacska fiókjában legyen
én drukkolok nekik

1 Response to "88."

Névtelen Says:

Köszönöm :-)*************