90.

Bejegyezte: Bejja , 2007. június 19., kedd 19:54

Vigyorivurt. Mandulának köszönhetően. 10 sorozat.


1. Dexter (imádom a vérmentes hullákat és a vérgyűjtő pszihopata állatot)
2. House (nem kell hozzá magyarázat szinkronnal is)
3. Firefly (Attila fertőzése)
4. Millenium + x akták (chris carter jól csinálta)
5. cold case (a befejezések miatt nem tudom nem nézni)
6. Cowboy Bebop (Ed a szerelem)
7.Veronica Mars (nojbejtőőől kaptam)
8. Rém rendes (Al bundy, apám és Robi keresztezése, mindkettőjükből a rosszabb én :)
9. Az elnök emberei (woof bepe krisko triumvirátus vitt a rosszba)
10. Csengetett Mylord ( no comment lady levender mindent visz)


+1 sunyiba Kivagydoki (Melcsimtől kapott fertőzés, szürreális scifi vurt)
+1 helyszínelők (Grissom 4 ever )
+1 Róma


miért nem írhatok többet???? áááááááááááááááááááá És rájöttem, hogy áldozat vagyok!!!! Kevés kivétellel engem megfertőztek.


és akik: Cinka, Csigu, JaBbrada, Anee baba (nyeheheheeee neked lesz a legnehezebb:P) Kisjobbom

3 Response to "90."

anee Says:

Kösz... most aztán szenvedhetek egy napig mire kitalálok egy sorrendet, ami úgyse lesz jó :P

Névtelen Says:

én úúúúgy szeretlek. :)

Dobrán Kata Says:

készkészkész! :)))) élvezem! :)))