96.

Bejegyezte: Bejja , 2007. június 24., vasárnap 10:07


Workvurt reggel 10:00 vasárnap és üres a pgcc. Magam vagyok szivárványszínű gondolataimmal, mások blogját olvasom, és érdekel tapsi zöld fűzője ami bársony és szte nagyítja a seggét, sztem meg igen szexi lenne benne, mert a fűző kiemeli a melleit amivel ő szépen el van látva, na nem méretre hanem formára, érdekel hogy édes Mandulámnak csodajó napsárga ideje legyen, hogy bruti ehessen végre amit akar, és Red írja a könyvlistát mert kiváncsi vagyok rá. Cinike muzsikája remek, feldobja a hangulatom, ami egyébként sem rossz a várható esti vacsora miatt, amit anyum szervezett nekem a szülinapomra.De most hogy írom anyu, kicsit elfacsarodik a szívem, mert szeretném már mosolygósnak látni, nem, nem mosolygósnak hanem boldognak, de úgy istenigazából. Balázsom még a puhába burkolózva alszik, és tegnap komoly összeesküvést szőtt Melcsivel a fülinapra vonatkozólag. Merlámtól ezt a képet kaptam, és Timosnak csak hálás lehetek hogy ezt a kis tündér leányzót pecsempészte az életembe.
Nem tudom, pontosan kik és hányan lesznek jelen ma este, de én is készülök egy meglepetéssel. Remélem tetszeni fog nekik.

1 Response to "96."

Névtelen Says:

Huhh, nem tizedikén lesz a fülinapod? Mer akkor addig is Nap süssön rád meg minden. Legszebb színű vurtokat neked. :) :megolel: :virag: :szivarvanyvurt: :)