466.

Bejegyezte: Bejja , 2008. augusztus 3., vasárnap 8:33

Áldásom az online tv adásokra. És hálám is nekik. Igaz a hír tv-t tudom a legkönyebben nézni, de hát ne legyünk finnyásak. zenit tv-n a Titanicos néni koncertje megy....nem olyan rossz így reggel 9 körül:)
Némi filmnézés volt az utóbbi napokban.
KÖTELEZŐ DARAB került a szemünk elé.A címe Felon. És kua jó. Kicsit beteg, kicsit furcsa, drukkolsz a jónak, és lesz heppiend is de úgy hogy nem érzed, ez megint amerikai hatásvadászat. Pedig az! A jóféléből, amiért is szeretem az amcsi filmeket. Val Kilmer kövéren is dög. És apró érdekessége ennek a börtönben játszódó filmnek, hogy a verekedős jeleneteket valódi exrabokkal játszatták el, méghozzá koreoigráfia nélkül. A főhős Stephen Dorf a forgatás alatt többször meg is sérült.
Mindenki nézze meg MOST! 10/10 csak így egyszerűen.

Tegnap este megpróbáltam, isten látja lelkem adtam neki esélyt, mert szeretem az éjszakai és a nappali őrséget, és nagyon várom már a Twilight Watch-ot is. De az első 15 perc után semmi sem tartott vissza attól hogy elaludjak. Mentségemre legyen mondva, délután Balázs is meg akarta nézni, de Ő is és Melcsim is bealudtak rajta. Ha a filmnek keresünk védelmet az közre játszhatott volna hogy én is és Titkom is hulla fáradt volt, na de a szünidejét töltő Melccsy gyerek nem annyira fáradékony típus délután 3-kor.
Nem pontoznám...a WANTED-et.

Most munka aztán haza aludni. (is:D)

0 Response to "466."