487.

Bejegyezte: Bejja , 2008. augusztus 21., csütörtök 9:08

A fürdőkádból nézni nyitott ablak mellett a légiparádét, az felér egy orgazmussal. A házunk felett elhúzó vadászgépek hangja és látványa, még az oly pacifista állatnak mint én is lenyűgöző élmény. És mindehez jó levegő az ablakon át, és meleg habos illatos fürdővíz körülöttem. Lábak kilógatva, kávé bekészítve. Mi kell még?? (ezt egyébként ma reggel is megismételtem légiparádé nélkül:)) El is gondolkoztam, mi lenne az amiért innen elköltöznék, és mi lenne amire elcserélném a hatalmas ablakokat a fürdőszobában. Aztán rájöttem, ugyanekkora konyhaablak, vagy sokszor ekkora terasz. Ha Balázs nem fázna attól hogy kiköltözzünk Szentendrére, sztem én vevő lennék rá. Másért nem azokért a csodaillatos hajnali kávézásokért amit jó időben a teraszon nem annyira jó időben a házfalnyi ablakok mögött lehet élvezni. A hátrányokat most hagyjuk, mert ahogy belegondoltam a helyzetbe én is fázni kezdtem. Nem hülye az én párocskám. Aki éppen a babába burkolózva alszik.

Este Hellboy2. Maga nemében megérdemel egy szép 7/10-et. Del Toro fantáziavilága egy csoda. Néhány figura simán visszaköszönt a Faun világából. A sztori kicsit innen onnan összecsipkedett, de végülis szép egész kerek lett. Az hogy a főgonosz neve Nuada, nos az meg szívemhez szóló.

1 Response to "487."

Névtelen Says:

hudejólehetett:)