478.

Bejegyezte: Bejja , 2008. augusztus 15., péntek 13:53

Levelup again...

Brada hozzászólása újfent írásra sarkalt.

"A "pörgés" a tavalyi újrainduláskor megvolt. Ha végignézed a 2007 áprilistól augusztusig készített adásokat, akkor láthatod, hogy pont ez dominált a régi, "unalmas" level up-ok helyett. 2007 szeptemberében úgy határoztam, hogy - a családra való tekintettel - abbahagyom a level up-ot, és végül csak azért nem tettem így, mert még "kivártam" a Jetfly Légiharc kupát november végén. Ettől függetlenül innentől a level up takaréklángon, hobbi-műsorként üzemelt, és üzemel ma is."

Előkaphatjuk a régi verklit és rátekerhetünk újra egyet, hogy megszólalhasson a dallam, miszerint Mo. kapcsolata a játékkultúrával, e-sporttal, és hasonló minket érintő témákkal kapcsolatosan bébicipőben jár. Ez a tény azonnal vonzza magával azt a másik okozatot, hogy a meglévő müsorok egyféle undergrundként működnek. A fix.tv sajátos adottságai talán valamivel rugalmassabb hozzáállást biztosítanak. Ellentételként viszont ott szerepel az anyagiak kiismerhetetlen útja. Igazi kutyavacsora effekt, vagy van, vagy nincs.
Abban, hogy Te szeretted volna abbhagyni, a legnagyobb tételt ez a kutya vacsorája momentum adta.

"A megfelelő "arcok" kiválasztására sem új téma, korábban anyagi okokra hivatkozva nem történt meg, később - idén január-február tájékán - megtörtént ugyan, de továbbra is "közösségi" alapokon. A level up arcainak kértem fel Bugbeart, Gyut, zionat, Kiss Norbit (Téged, meg Fuchs Petit is, csak épp ti nem éltetek a lehetőséggel). A level up ilyen tekintetben épp annyira Gyu, Norbi és Zio önmegvalósító showja, mint Bugbearé, még akkor is, ha ő valamivel gyakrabban szerepel benne. Illetve továbbra is az én produkcióm, mivel maguktól egyik sem emelné fel a feneként - legalábbis nem többször mint egy-két alkalom - hogy műsort csináljon, illetve én vágom, szerkesztem az adásokat hétről hétre, én teremtem meg azt a pénzt, amiből operatőr, esetenként stáb van (bár az utóbbi időben a belső felvételekért forráshiányra hivatkozva nem fizetek a fix.tv-nek)."

Mivel titeket látunk a legtöbbet ezért merészeltem kettőtöket kiemelni. Az a sajátos véleményem továbbra is megmarad, hogy Ziona fejlődőképes, Norbi a maga bicskanyitogató stílusával is használható és hogy Gyu bármennyire "komoly" és "alap" emberke, nem képernyőképes. Persze mint Mo. egyik legnagyobb gamer újságjának nagykutyája, (csak hogy maradjunk a kutyusoknál) a nagy falatok neki jutnak, hiszen, (újabb kutyus példa), az erősebb kutya *****ik. Szánalom...
Bízom benne, ahogy Ziona és BugBeaR is örömmel dolgozik a level up-ban, úgy rengeteg feltörekvő tv-s vagy nem tv-s fiatal ragadná meg a lehetőséget a megjelenésre. Előfordulhat szokásos módon túl naív vagyok, és senki nem szeretne Mo. legjobb játékkultúrával foglalkozó műsorában szerepelni.
A technikai részhez nem értek, nem tudom mennyibe kerül, gondolom sokba. De az hogy mennyibe kerül a vágás, az operatőr, a stáb, az miért nyomja rá a bélyegét a külcsínre vagy a belbecsre.
Jelzem, itt BuG ötletét remeknek tartom, miszerint TALÁLKOZZUNK MIND!! BESZÉLJÜNK MIND!!! ÖTLETELJÜNK MIND!!!

"köszönöm, hogy az m1 késő esti kerekasztalait emlegetted (még ha rossz példának is), mert a level up-ot eredetileg pont az ilyen műsorok példájára hoztam létre! Ez volt az etalon, mert nekem ez tetszett.

Csak később egészült ki LAN-összefoglalókkal, GC-s uncutokkal, meg Duna-party lazulásokkal."

Mielőtt bárki félreértené, Én szeretem ezeket a műsorokat, értelmes emberek osztanak meg gondolatokat a magamféle pórnéppel, ezzel is tágítva a látóteremet.
Ezektől a műsoroktól ezt várom.
A level up ellenben egy olyan állandó mozgásban lévő témával foglalkozik, amihez nem passzol, ez a típusú megjelenés. Erre élő példa az efestival 2007 kerekasztal beszélgetése, ahol Mr. általam nagyrabecsült Vámosin és egy idősebb úron kívül senki nem tudott értékelhetőt nyilatkozni.

Ha a cél az, hogy egyfajta kerekasztal beszélgetést mutass be a játékkultúrával kapcsolatosan, akkor ne számíts nézettségre, se támogatókra.
Ha ez a kettő bármilyen szinten cél, akkor bulvárosodni kell, legalább egy picit. Az evidenciák sorozatos felsorolása nélkül.

Két oka van, hogy ennyi figyelmet szánok most ennek a témának. Az egyik rém egyszerű. Szeretem a bátyókámat, és a tudását, és az egész jelenséget ami JaB-en aka Fekete Zsombor, szeretem Bugot, és hogy van egy műsor amiben benne van a lehetőség.
A másik pedig, hogy hiszek a létjogosultságában. Akkor is ha ez kompromisszumokkal jár.

Én köszönöm, hogy van miről beszélni, nem pedig úgy tekintünk a játékos világra mint egy idegen létformára.

És emlékszem még erre: "A játék fontos, és mi komolyan vesszük"

0 Response to "478."