477.

Bejegyezte: Bejja , 2008. augusztus 15., péntek 9:11

A féltékenység az esetemben nem más, mint, hogy félelem attól, hogy nem vagyok teljesen része a kedvesem életének. Nem személyre, hanem időpontokra helyekre korlátozódik. Na jó személyekre is, kisebb részben. Tudom, persze ismerem a mondást, hogy aki féltékeny annak saját magával van problémája. Van is nyugi.
Titkom becsomagolta magát a kék babatakaróba a tegnapi "benya búcsúztató után", én meg jobb híjján az olimpiát, a level up-ot, mások blogjait, és a wiw-et nézegetem, meg nyúzom az msn-t Mónikával és Clouddal. A szerelmem sarkán van egy anyajegy:)

Level up.
Szeretem.
Szeretem JaB miatt, Bug miatt, a témák miatt.
És nem szeretem a kivitelezés miatt.
Hogy Bug-ot idézzem "csak nyivákolsz, hogy ez nem tetszik, az nem tetszik, de nem teszel érte semmit, csinálj jobbat!"
Nos, attól, hogy nem vagyok japán szakács aki remek shusit készít, attól szerethetem a sushit, és véleményezni is tudom. Finom vagy nem finom, ízlik e a szagló és ízlelő perifériáimnak vagy sem.
A jómúltkor, JaB bátyóval végig zongoráztuk az adásokat, melyik miért nem tetszett, vagy éppen az ellenkezője. Zömében bejött a tartalom, mert remek témákat boncolgattak. Akkor nem esett le, most azonban megvilágosodtam. A belbeccsel semmi probléma, ellenben a külcsín az katasztrófa.
Egy olyan lány jutott eszembe, akire ha ránézel azt mondod érdekes arcú és már lépsz is tovább. Nem fog meg az arca, a haja a szeme, a melle vagy a feneke. Semmi féle kisugárzást nem érzel.
Aztán valamiért el kell töltened vele egy órácsakát. Nem mehetsz el, nem állhatsz arrébb, beszélnetek kell. És kiderül okos, fényes elme, remek gondolatokkal, kedves lélekkel megáldva. Máris máshogy nézel rá. Megtetszik, keresed a társaságát.
Ez működhet egy embernél. De nem működik egy tv műsornál. Kell a külcsín, az izgalom, a jó cici, a szép fenék, a kisugárzás. És a level up-ban nincs külcsín, nincs pörgés, nincs kisugárzás. Akárhányszor megnézem, az az érzés tölt el, hogy ez a műsor ennek a két embernek az önmegvalósító show-ja.
És, hogy szerintem mi a megoldás? Keresni kell arcokat a level up-nak. Mielőtt JaB felháborodna, hogy az Ő, megelőzvén elmondanám hogy Ő maga level up. De kellene egy vagy két arc. Fiatal, pörgős, nem baj ha nem tud annyi mindent mint Bug, de tud kérdezni, interjút úgy le és felvezetni, hogy az ne az m1 késő éjjeli kereklasztal beszélgetéseit jutassa eszembe.
Keressünk helyet a műsornak, vagy alakítsuk át a stúdiót, dobjunk bele arroganciát, és őrületet, megspékelve aggyal, értelemmel. Bug mellé kellene egy őrült, mert JaB is és Bug is hihetetlen konzervatív.
Na persze az is lehet hogy Bug már másfele kacsintgat...
Na kb ennyi. Még gondolkozom, a megoldáson, és a lehetőségeken...


2 Response to "477."

JaB-En Says:

Drága Hugi,

Először is köszönöm, hogy leírtad a gondolataid, mert nem szeretem az X/10-es osztályzatokat különösebb kritika nélkül.

Másodszor a kritikákban nem mondtál újat.

A "pörgés" a tavalyi újrainduláskor megvolt. Ha végignézed a 2007 áprilistól augusztusig készített adásokat, akkor láthatod, hogy pont ez dominált a régi, "unalmas" level up-ok helyett. 2007 szeptemberében úgy határoztam, hogy - a családra való tekintettel - abbahagyom a level up-ot, és végül csak azért nem tettem így, mert még "kivártam" a Jetfly Légiharc kupát november végén. Ettől függetlenül innentől a level up takaréklángon, hobbi-műsorként üzemelt, és üzemel ma is.

A megfelelő "arcok" kiválasztására sem új téma, korábban anyagi okokra hivatkozva nem történt meg, később - idén január-február tájékán - megtörtént ugyan, de továbbra is "közösségi" alapokon. A level up arcainak kértem fel Bugbeart, Gyut, zionat, Kiss Norbit (Téged, meg Fuchs Petit is, csak épp ti nem éltetek a lehetőséggel). A level up ilyen tekintetben épp annyira Gyu, Norbi és Zio önmegvalósító showja, mint Bugbearé, még akkor is, ha ő valamivel gyakrabban szerepel benne. Illetve továbbra is az én produkcióm, mivel maguktól egyik sem emelné fel a feneként - legalábbis nem többször mint egy-két alkalom - hogy műsort csináljon, illetve én vágom, szerkesztem az adásokat hétről hétre, én teremtem meg azt a pénzt, amiből operatőr, esetenként stáb van (bár az utóbbi időben a belső felvételekért forráshiányra hivatkozva nem fizetek a fix.tv-nek).

Szóval köszönöm a kritikákat, jogos is, ha a level up-ot fel szeretném fejleszteni, akkor biztos így járnék el, de mivel nem szeretném, ezért jó nekem az 5/10, meg néha egy kis verbális dorgálás.

JaB-En Says:

Ja és még valami:

köszönöm, hogy az m1 késő esti kerekasztalait emlegetted (még ha rossz példának is), mert a level up-ot eredetileg pont az ilyen műsorok példájára hoztam létre! Ez volt az etalon, mert nekem ez tetszett.

Csak később egészült ki LAN-összefoglalókkal, GC-s uncutokkal, meg Duna-party lazulásokkal.