496.

Bejegyezte: Bejja , 2008. augusztus 26., kedd 16:18

egy kis olvasnivaló: itt

Tegnap láttam Thomas-os mozdonyt.


Az ablak elött pöfögött el nagy nyugalommal. Egész nap kamionok, vonatok, és repülők hangját hallgatom, amikor dolgozom. grrr....


És Jellegzetes napokat olvasok. Még mindig nagyon rendben van, a széthullott nem létező világokkal, amiben a legkézzelfoghatóbb dolog mindig a halál. Persze ez nem hangzik túl felemelőnek, mégis valahogy nem a nyomasztó részek dominálnak, hanem a szépség, a hősiesség. Egyszerűen csak zseniális.

"minden atom mely enyém éppúgy tied is"

5 Response to "496."

Névtelen Says:

Nahát- Nahát. :D
Két éve kezdtem átrágni magam rajta, és feladtam helyenként (igaz, valahogy mindig a fogorvosi váróban került sorra…) Az első rész, félbehagytam. Annyira hasonlított valahol Dickens: Szépremények-re , hogy feladtam, nem akartam végigszenvedni. A második, fájdalom, de neki sem tudtam kezdeni. A harmadik izgalmasabbnak tűnt, de lehangoló volt. Az Órákat nagyon szeretem, sokszor megnézem, Virginia Wolf-tól is szeretem az Orlando-t (mást is, de a Hullámok, hát azon mindig bealudtam…, de ezzel nem vagyok egyedül… :) )
Mi tetszik ennyire benne? A kézzelfogható halál?

p.s. olvastam a cikket, csodás amit elértél.
Egy dolgot nem tudok, mi a nagy különbség a az 1.6 és a Source között (a CS-t ismerem, kicsit, csak 5 éve nem kattintottam benne…)

Bejja Says:

"elértük" sokan. És igazából ez semmi. Nagyon nagy meló van még hátra. Azért köszike Játszmaccs.

és a válasz:
Az counter-strike 1.6, a Half Life 1 motorjára épül másnéven a modja/kiegészítője.
A Counter-Strike Source a Half Life 2 kiegészítője, annak motorjára a source engine-re épül.
Remélem jól írtam, mindig belekavarodok.

Bejja Says:

ééés a könyv. Elsőre nekem sem ment. Aztn valahogy megindult és magával ragadt, azóta ezerszer. A stílus az ami leköt, ami elámít. Az órák is jó, bár az inkább a filmen tetszett.
Majd ha lesz hozzá agyam írok róla hosszabban. Reggel 4:45-kor keltem, kicsit fáradt vagyok:D

Névtelen Says:

Jó reggelt :)