480.

Bejegyezte: Bejja , 2008. augusztus 17., vasárnap 8:41

Balázzsal kénytelenek voltunk elfogadni a tényt, miszerint az M1 és az M2 müsorok közti átvezető filmjei, lenyűgözőek, és a többi adó hasonló kisérletei meg sem közelítik azt az élményt amit a királyi tv ezen kis szösszenetei nyújtanak.
Azért retrózzunk egyet:D Egész reggel ezen mulatoztam











Ezen meg élvezkedtem, nagyon nagyon tetszik. Azért is szeretem, mert felfedezem benne azt a három vonalat ami a régi "még nemkirályi" tv emblémájában is szerepel. Nem várom el a többi csatornától, hogy ennyire "magyar" legyen, hogy témában fedje le ugyanezt a területet. Nem kell, elég erre a három "magyar" adó. Ellenben nem bánnék, hasonló stílust, vagy csak haladjanak a korral, mert a bazi nagy RTL betűk potyogása rémes, mint ahogy a tv2 idióta "real" életképei is.







2 Response to "480."

Névtelen Says:

Kész vagyok.
Már vagy egy hónapja akarok írni az RTL potyogós betűiről…
Erre mit olvasok itt ma reggel… ? :D
Ikertesó!!!

A kis elválasztóak ID (Ident) nek nevezik. Nem rossz az m1, m2, végre kevésbé népies, a többiek meg leromlottak a szintjükre…
De majd megírom. :D

Bejja Says:

Kiváncsi is vagyok a véleményedre:)