472.

Bejegyezte: Bejja , 2008. augusztus 10., vasárnap 17:36

Szerelembe estem a Cukkínivel. Mióta szigorú utasításokat kell követnem az étkezésemmel kapcsolatosan (éppen 3 napja) azóta érzem, hogy a Bologna-ban kialakult röpke forró flörtünk, mára igazi szerelemmé teljesedett. Mély és igazi fűszeres kapcsolattá. Annak érdekében, hogy ez a kapcsolat minnél színesebb legyen, nekifutottam a világhálónak recepteket keresni. Receptek mellé mást is találtam, egy remekbe szabott blogot. Ajánlom sok sok üres korgó gyomornak, léleknek. És olvassátok el a Cukkínis torta receptjét. Zabálnivaló! Itt olvasd


3 Response to "472."

JaB-En Says:

utáltam gyűlöltem, de tegnap esküvőn voltam és valami isteni finom cukkinit ettem...

szóval most már nekem is bejövős...

Bejja Says:

hopp!!! mind megtérünk:)

Cinkapanka . . . Says:

Én eddig is szerettem! Pedig nem avgyok vmi nagy zöldségimádó!