495.

Bejegyezte: Bejja , 2008. augusztus 24., vasárnap 17:41

A PK. oldalán napvilágott látott néhány kép a becup tournament-ről. Gondoltam bemutatom a csapatot, már amennyire ismerem vagy nem ismerem őket. Csak személyes élmények alapján.
Képek forrása: itt

Ez itt Flavius, akinek neve miatt a legtöbb atrocitás ért. Nem tehetett róla. Ennek oka abban keresendő, hogy szerepjátékos, diablós, SC-s múltamból magammal cipeltem a PGCC-be a Flavia nicknevet. Nos ez hasonlóságból kiindulva annyian kérdezték meg mi közöm van Flaviushoz, hogy a nevet azonnal kukába dobtam. Mert ugye...

"Typical kuLiface" ahogy azt valahol olvastam. Az én bohócom, wtf halfejgyártóm, és luanda beszerzőm. Imádatom már évek óta töretlen. Jön nekem egy cigányzene mentes vacsival. Mindig képes rávilágtani az életem csodálatos mivoltára. Szereteeeeeeem.

Millah Nyufi!!! Szép, kedves okos, imádnivaló... és hát legyőzött a Stawi-s versenyben. Próbáltam megalapozni a győzelmemet azzal, hogy elmondtam láttam Stawit félmeztelenül táncolni egy szállodaablakban! Azonnal überelte, azzal hogy Stawival aludt együtt csupán alsónaciban. Nem akartam tovább bolygatni a témát. Még PGCC-s korszakból tartozom neki a fülese egyik darabjával, amit egy lan után, Timoska laza mozdulattal kiszemetelt.

És itt van Béla! Vele szembe sokáig vegyes érzelmekkel bírtam. Első benyomásom egy PGCC-s lan volt ahol nagyon hiszis oldalát mutatta, ezzel megalapozva, megalapozatlan ellenszenvemet. Mára ez a múlté. Kénytelen vagyok ÖRÖMMEL elismerni, hogy kedves, mosolygós és remek fényképeket készít. Kezai belopta magát a szívembe.

Ranker használati utasítás: távoltartani tőle minden jagermeister-es üveget, egyéb alkoholos flakont és poharat. Amennyiben nem sikerül ezt betartani, úgy mindenképpen készítsünk egy felmosórongyot és tiszta vizet a közelünkbe. A teljességhez hozzátatozik, ha valamit kiborít azt fel is takarítja. Valamint Én mint lányos anyuka, nem engedném a kicsikéimet a közelükbe. Róla tudom elképzelni hogy megront minden közelébe kerülő nőt korosztálytól függetlenül. :) De tudom arany szíve van! Kedves és Őrült. (szerettem volna idebiggyeszteni a felmosós fényképét, de sajnos ezen a gépen nem található meg.)

Szóval ők azok. Csakis a PK!

Most pár hétre vége cs1.6-os css.-os cod4-es sztoriknak, de forró változást hozó ősz közeleg...csak figyelni kell hallani a hangját!!! Legyen mondjuk a november "kisanyám!" :)

5 Response to "495."

millAh Says:

annyira jól nézünk ki! :D

köszönjük a kedves szavakat! <3<3

Névtelen Says:

A törölt post-ra.
Nő vagy, ők férfiak, így elsőre… :(

Bejja Says:

igen...és ez az elkeserítő...

Bejja Says:

Kulikáááááám 2<3 Milla nyufff (L)