1.

Bejegyezte: Bejja , 2007. május 3., csütörtök 10:14

Nem fogok leszokni a számozásról, egyszerűen megszoktam. Az elsőben az a legfontosabb hogy elmondjam miért váltottam. Egyszerűen meguntam a spaces túlpörgős, lassú, néha giccses megoldásait. Szerettem volna valami énebbet. Kevesebb sallanggal. A blogomról sokszor mondták hogy depressziós, nyomasztó, vagy éppen önsajnálatban fürdő. Elfogadtam a kritikát, valószínűleg sok ezekben a megjegyzésekben az igazság. És mivel már rengetegen olvasták, akaratlanul is odafigyeltem kiről mit írok, kit nem szabad "megbántani". A blogom Woof féle igazságtartalommal egészült ki. Ha már nem azt írod amit szeretnél, akkor az már hazugság. Úgyhogy mostantól nem lesz finomkodás. Adom Önmagam, és adom azt ami valóban vagyok. Kicsit talán több szín és vidámság van az életemben mint ami eddig látszódott. Persze lehet hogy nem, de ki nem carja le???
Egyátalán minek ez a bevezető szöveg?:D

3 Response to "1."

anee Says:

Üdv az új helyen :)

B3rt Says:

Nekem a régi hellyel csak az volt a bajom, hogy lassan töltődött be:-)

Így üdv az új helyen és látogatlak majd itt is;-)

Bátyó

Névtelen Says:

Itt is, ott is, így is, úgy is szeretem olvasni. :*