41.

Bejegyezte: Bejja , 2007. május 21., hétfő 17:25

Mandulááááááááááááááám!! Help me! A kisebbik gyermeknek álcázott élősködőnek mostan nemsokára június 16-án lesz a neve napja. Olyan karkötőt akar amiben kis kockákon szerepelnek nevének betűi. és én 1. nem tudom miről beszél, 2. nem tudom hol kapok olyat, 3. nem tudom elképzelni sem 4. segítenél???? Ha elkészíteni nem is, csak legalább abban, hol is kaphatnék ilyet!


Help!! Help!!

4 Response to "41."

Dobrán Kata Says:

ha nem is vagyok Mandula :), de meg vagyok győződve róla, hogy láttam ilyeneket a rákóczi úton a gyöngyházban, vagy melyik van ott. :) sőt azt hiszem a westendben is láttam lent a profi vagy mi a szösz melletti kreatív boltban, de ez csak 70%.
nekem is volt ilyen karkötőm.

Buvarzenekar Says:

(reklám)Csináltass ilyet a csajommal, mert az jó. (reklám)

Buvarzenekar

Bejja Says:

Red: arra készülök :D :D

Névtelen Says:

Télleg lehet betűs kockákat kapni valahol, kifúrva, felfűzhető formátumban, ien hobbiboltokban meg iesmi helyeken. Ha én csinálnám, hááát... jóval többől jönne ki valszeg... de ha dobsz egy részletes emilt méretekről, kellő betűkről meg minden, megpróbálok kalkulálni neked. :)