7.

Bejegyezte: Bejja , 2007. május 5., szombat 9:12

Este ostobán viselkedtem,megint rá akartam eröltetni valakire azt amit szeretek, mert nem értem Ő miért nem szereti amit én. Mindegy, ez álandósult hibám. Pl a komolyzenét is eröltetem mindenkinél, mert nem értem hogy nem szárnyal valaki egy wagner opera hallatán.

Éjjel arra ébredtem hogy egy angyal megsimogatja az arcom. Utána sokkal jobban aludtam.

Reggel olvastam Robi blogját. Többet nem fogom. Igaza van, nem tudunk így elszakadni, finomkodva egymás lelkére vigyázva. Ahogy tudom, elhozom a maradék holmimat is, lehet apró részletekben, mikor mondjuk nincs otthon. Nem akarom, hogy így érezze magát, és Én pedig nem akarok "kolonc" lenni. Majd barátkozunk ha eltelt annyi idő hogy tudjunk.

És ma, Counter-Strike Source LAN. Kevés csapat, remélhetőleg egy könnyned lebonyolítás. Timos mellett ez nem is lehet gáz.


Oh, majd elfelejtettem, Cica szülinapját ünnepeljük.
Este a Berlinerben megkapja a magáét.
Nem, nem bukkake lesz :D :D Rendes szép szülinapi vacsika várja. Virág és torta. Nyehhheee torta !!! Beáll Ő is a sorba :)













*update*

Reggel megjelentek a lányok két csokor virággal, nyitás után pár perccel. Máris megnyugodtam. Ez az én Anyák napjám.


*update2*


Kuli Izlandi ajándékai. Elovadás van.

1 Response to "7."

Névtelen Says:

Tukánorrú pingvinek. :)