4.

Bejegyezte: Bejja , 2007. május 4., péntek 11:34

Még el sem kezdtem, és már a hülye semmitmondó napjaimról szól a blog. Ki a fenét érdekelne a zombinyulas történetem?? Jah hogy még mindig engem.. Úgy látszik csak külalakra változatattam a blogomon. A tartalom marad a régi. Lehet átírom a címet, a fellengzős gyűrűk urásról, valami ésszerübbre! Mondjuk a white noise egy alapmondatára "if save, must kill" vagy éppen még egyszerűbbre...nincs elég kövem.


Anyák napja lesz, és bármilyen fura nagyon fázok tőle:( Igen tudom, itt vannak a lányok, kapok majd édes kis meglepiket. Éppen egy ezer éves elsős Lala rajzot találtam meg, anyuska felirattal, és szeretlek nyucusom bejegyzéssel. Nem is ez hibádzik. Hanem az hogy anya. Mert azért van egy geci nagy lyuk a gyomromban anyáknapja előtt. Mert volt nekem igazi anyukám, fedőnevén tehénkém, aki összesen volt vagy negyven kiló egész életében. A legjobb sütiket sütötte, a legszebb babaruhákat varrta horgolta, a legirigyeltebb gyerek voltama suliban, az én talpraesett modern anyukám miatt. Jó persze, az emlékek mindig sokkal szebbek mint akkor a valóság volt. Mert az alkohol már akkor dolgozott benne, már akkor építette lefelé a szervezetét, az agyát, elvette a műveltségét a szép bőrét, a tiszta tekintetét. Talán az zavart hogy mikor mindenki imádta, én már órákat sétáltattam az utcán tök részegen hogy kijózanodjon és apa ne vegye észre. Talán nem kellett volna, és akkor apa időben elhiszi hogy anyám beteg. Hiányzik nekem. Nem, nem az aki a fürdőkád szélében széthasította a fülét mikor elájult a piától, vagy aki a ház előtt fetrengett a saját mocskában, és nem is az aki tönkretette mindazt amit apám egy életen át felépített. Hanem az aki milliószor elmondta nekem a János vitézt,akivel hangosan énekelhettem a Hunyadi Jánost ablakpucolás közben és akinek mindig puha kézápolókrém illatú volt a keze.


Irígy vagyok!


Kedden kinn voltunk Balázs szüleinél Szentendrén. És láttam, hogy működik egy igazi anyuka. Akinek lehet akárhány éves a fia/lánya akkor is anyukaként tud viselkedni. És persze az apuka is jól működik.
Vagy éppen ott vannak Anee szülei. Hiszen bármennyire is problémás a kapcsoltuk, akkor is mindig ott vannak hogy segítsenek.
Mindig van akihez haza lehet menni, aki segít ha baj van, megnyugtat ha hülye vagy...
nah nekem ilyen nincs.

De van Julim, aki anyuként funkcionál. Van választott családom, társam, testvéreim, akik helyetesítik azt ami nincs.
És van a két csoda. Nélkülük most nagyon elveszett lennék, így anyák napja előtt.

2 Response to "4."

Névtelen Says:

Engem érdekel a nyuszis töréneted!
Egyrészt, mert szeretlek, másrészt pedig azért, mert a nyuszik aranyosak!
Cupp!!!

Névtelen Says:

Sorry! Rossz helyre ment a comment! :(