57.

Bejegyezte: Bejja , 2007. május 31., csütörtök 19:28

Megnéztük az Inkákat!! Kua jóóóóóóóó. Kicsit féltem, mert anya elmondta hogy nagyon kicsi,és hogy ezért a pénzért nem éri meg. Valóban kicsi, és kb egy óra alatt végig lehet nézni. De nem is kell több. Remek elrendezés, klassz ötletek. A tapizós kiállítási tárgyak kifejezetten izgalmasak, nem is beszélve arról a falszerű valamiről ami elé/alá beállva inka meséket hallgathat az ember. Mondanom sem kell puha szőnyeg mindenhol, szóval gyorsan kibújtam a papucsomból, (halkan súgom meg 890 ft-ért vettük anyával Tatabányán, egy ezüstöt egy aranyat meg két feketét és csillognak villognak)és mindenkivel ellentétesen én nem beálltam mesét hallgatni, hanem a papucsommal a kezemben becsüccsentem törökülésben. Nagyon szép volt a sztori. Általában minden meséjük csodaszép. A favorit nálam egy apró kőszobor amelyik egy pasit ábrázol egy óriási nagy kukoricát cipelve. De beleszerettünk egy apró eszközbe ami leginkább árhoz hasonlít kutyát formálva, párducos (vagy milyen) tőrök, tolltakaró, faliszőnyeg, ivótálak...és még sorolhatnám. Szóval megéri megnézni!!!!! Nincs nagy sor, lehet elővételben jegyet venni, filmvetítés, és okos magyarázó falak segítenek annak a megértésben hogy is élhettek az inkák. Na jó a nevekkel bajban vagyok még mindig. :D Mandula szeretné ezt a kiállítást és Csiga is.
A legnagyobb:) Találtam Inka horoszkópot: http://www.blush.hu/horoszkop/263 Én fürj vagyok, Lala Bagoly, Melkó és Apum Galamb, Balázs Sólyom
Jah,az összes orvos kapja be. Lesz új onkológusom. Elég volt a felesleges szúrkálásokból.

3 Response to "57."

Dobrán Kata Says:

Hajjaj, felkeltetted az érdeklődésem! Bár igazából engem a Dzsingisz Kán öröksége érdekel. Eddig nem volt "kapcsolatom" az Inkákkal. :)
Megnéztem a horoszkópot, héja vagyok, ennek rendkívül örülök, mert héjákkal van "kapcsolatom"! :)

anee Says:

Megnéztem, én lenni albatrosz, peza meg bagoly...

Ha érdekel még ilyesmi: http://astronet.hu/ A Népek horoszkópjában van még pár féle :)

pusz

Névtelen Says:

Bagoly vagyok. Valahogy nem lepődtem meg azon amit írt! :)