28.

Bejegyezte: Bejja , 2007. május 17., csütörtök 16:44

meló ezerrel...csajoknak vásárlás meg minden ami pénzkiadás. Ma búcsúztam a fizetésemtől. Még szerencse hogy Seky hozta a cseh oldali fizum. Szóval szakadék áthidalva. A jövő hónap ennél jobb lesz, hiszem most kellett utoljára 60-at kicsengetnem. Next month már csak 30 lesz. De így is kijövök hónap végéig. Sőt, azt hiszem valamicskét félre is tudok tenni a nyaralásra. Kaptam Bugitól egy command & conquer 3-at. Ezzel komoly betegséget indított útjára. Tibériumon fogok élni, lassan de biztosan asszimilálódni fogok vele. Persze ha hozzájutok annyi időhöz hogy játszak. Meg hát ott van még a Titan Quest IT is....és akarom a Bus Drivert kipróbálni.


Balázs kész van a blogjával:) Ez azért vidám hír, mert kb 2 hete szenved vele. Nem talált a szájízének valót. Ha meg valami majdnem jó volt, akkor biztosan "elromlott" valahogy. Ez a Balázs blog átok. De végre sikerült, és olyan headert készített hozzá amiért én is meg vagyok veszve, és amiért már egy hónapja tépem a lelkét. És amit azért nem csinált meg nekem, mert hogy nem tudja milyet szeretnék igazán. Nyeh, mikor ma megláttam azonnal sikitozni kezdtem hogy ez nagyon szép tetszik juj meg jáj. Erre közölte hogy Ő csak ilyet tud! Mire Én: Hát ilyet akarok!! nyehhehheee:D


A nap mondása Akeem-től: "3 éves koromig ketrecharcos voltam" kééééééééész. visítááááááás!!!!!!!!!!!!!!





0 Response to "28."