153.

Bejegyezte: Bejja , 2007. augusztus 4., szombat 12:11

Picurka életterünkről néhány veszedelmes vacak kép, hála a céges fényképezőnek.
1.előszoba
Ezen az aztalon akkor van rend mikor éppen végzek a takarítással, utána is kb 5 percig.

2.konyha
Szeretem ezt a konyhát.

3.Fürdő
Roziról nem sikerült használható képet gyártani.

4.Nagyszoba
az ágyról és a többi polcról inkább nem készítettem képet a nagy kupi okán, az ablak mellett látható deszkákkkal annyira szeretnék valamit kezdeni. Valszeg sosem fogok.
5.a Kisszoba kimaradt, mert a tulajtól nem kaptam engedélyt a fotózására, pedig ma rendet csinált esküszöm!!!

2 Response to "153."

Cinkapanka . . . Says:

Cuki lakás! Egyszer majd megkukkantom, és ha te nem, majd én csinálok vmit azokkal a deszkákkal! :)
/Jól láttam az izraeli kávét a konyhában? :)/

Bejja Says:

jól láttad:) Még anyádtól kaptam:) azóta utántöltöm :)