163.

Bejegyezte: Bejja , 2007. augusztus 7., kedd 22:09

Néztem tegnap valami ostoba filmet...just freinds címmel...

vacak volt az egész, de egy momentum megtetszett, 100 dolog amiért Ő az igazi felsorolás.

Akkor most az én százas listám. Nem fontosági sorrend.

- megborzongok egy pillantásától
- neki van a legpuhább szája a világon
- babának hívja a takarót
- babának hív engem
- ganénak hív engem
- angyalomnak hív engem
- felvesz rózsaszínt
- és jól is áll neki
- vurtot olvas
10. P.K. Dicket olvas
- jó illatú a szája reggel
- mosolyog amikor kinyitja a szemét
- pontosan tudja mikor hogy szeretném a szexet
- nem zavarja ha nem szerelmeskedünk hanem dugunk
- szeret enni
- szereti a főztömet
- szereti a szüleit
- az én apumat is szereti
- együtt fürdik velem
20. a lányaim imádják
- horrort néz velem
- miyazaki hayao-t néz velem
- elkeni az ujjával a kecsöpöt a vajaskenyéren
- azt mondja ha szép babát lát hogy "óóó de cseppp"
- a gilbert grape a kedvenc filmje
- remekül ír
- gyönyörű duplapupillái vannak
- szép férfias a keze
- elbír engem
30. úgy csókol mintha féltene
- bocsánatot kér
- megbocsájt
- megnevettet
- homlokon puszil
- megérti a virágmániámat
- bolond mint Én
- bármikor bárhol hajlandó
- fogdos mikor főzök
- taperol mikor mosogatok
40. szeret moziba járni
- megnézi velem a csajos filmeket is
- magas
- zenét küld nekem
- hiányzom neki
- és ezt el is mondja
- vigyáz rám ha beteg vagyok
- éjjel arra ébredek hogy megsimogatja az arcom
- babusgat kérés nélkül
- gyönyörű a bőre
50. jó vele kajálni járni
- büszke rám
- tökéletes kerek feneke van
- makacs
- lilába burkolózik
- belém öleli magát
- szereti a nyalókát
- táskát vesz nekem
- megvígasztal
- csillagokat vadászik nekem
60. nem szégyenli mások előtt kimondani szeretlek
- osztozik a lámpaimádatomban
- a tollmániámban
- ellenállhatatlan a mosolya
- kipirosodik az arca mikor játszik
- mindig lehajol hozzám
- bolondságokat suttog a fülembe
- hajnalig képes velem nevetni
- imádja a cipőimet
- eljön velem vásárolni
70. nem köntörfalaz, megmondja mi nem tetszik neki
- összeölelkezve tud velem aludni
- mesét mesél
- szereti a lábam
- szereti a fenekem a mellem
- nem érdekli hány kiló vagyok
- széppé tesz
- önérzetes
- büszke
- rendetlen mint én
80. filmőrült mint én
- jó illatú éjjel nappal
- puha a talpa
- szereti az inkákat
- szereti a focit
- moziba megy Lalával
- teázni megy Lalával
- meghallgatja Melcsit
- sír
- nevet
90. örül nekem
- hazavár
- vágyakozik utánam
- átölel ha az utcán megyünk
- tudja melyik a kedvenc tortám
- tudja mi a kedvenc virágom
- tudja hova szeretnék eljutni
- velem akar élni
- szeret reggel amikor kócos vagyok
- kávézik
100. és szeret engem!!!!!!!


atyaég....és még annyi lenne...akár ezer is....

3 Response to "163."

Cinkapanka . . . Says:

"100. és szeret engem!!!!!!!"
Akkor szimpi! Az a lényeg, h szeressen téged!
Na de ezért is kap néhány plusszpontot: - táskát vesz nekem
Örülök, h boldogok vagytok!

Névtelen Says:

:megolel:
Ez az igazi. :):):)