167.

Bejegyezte: Bejja , 2007. augusztus 9., csütörtök 16:20

A PGCC-ben lekapcsoltam a villanyt, megittam egy redbullt (2 másik és 3 bögre kávé után) bevettem még egy gyógyszert (2 másik után), kaptam 10 pence-t, az új kedvenc angol vendégemtől, akivel megbeszéltük az olasz kaja titkait, a fejfájásom mélységét az alkohol rendbelévőségét, a boci napolini roppanósságát és hogy én mint magyar egy angyal vagyok és hálás a segítségért. A pasi (max 24) úgy néz ki mint Adam Sandler a lúzersága nélkül. Kedves mosolygós beszélgetős, egy nem beszélgetős de ugyancsak kedves barátnővel az oldalán. Szigetre jöttek, és három napja bejárnak.
Fenntartásaim vannak a a saját angol tudásommal, de most nagyon nagyon jól érzem magam, mert remekül eltársalogtunk. Holnap este hazajön a titkom,titkom, titkom, titkon azt reméltem már ma látom. De ez van.




hosszú sok posztos nap lesz. Ill. már az.

0 Response to "167."