166.

Bejegyezte: Bejja , 2007. augusztus 9., csütörtök 10:30

A szemem csukva van, pedig nem fogyott oly mennyiségű alkoholos tudtmódosító ami miatt ilyen állapotban kellene lennem. Szandi nem horkol, Anee meg úgy tud a lakásból kiosonni, hogy észre sem vettem, lehet másodállásban besurranótolvaj.

Nekik és a Tuk tuk kajának hála, a tegnap estém sokkal elviselhetőbb volt, de azért még mindig érzem a haragot...sajnos. Rájöttem csak az bánt hogy Buginak én nem azt a barátot jelentem, amit Ő nekem. Magamra vagyok haragos. Anyám mindig azt mondta, ne legyenek elvárásaid és nem csalódhatsz. De nekem vannak...mert szeretem azt a kis pöcsöt.


Balázs hiánya pedig immár konstans kínlódással lát el, ha esetleg nem lenne jobb dolgom.

Lenne, Viki laptopja beszart, szemét quiktime..ipodfos....még hogy a mac. Na mindegy. Letörlöm kivégzem ...újrarakom, ééééééééééés nem megy!!!!!! Valaki helpdesként működjön közre pls.!!!!!!!


Megyek is tovább gyilkolni...legszívesebben a kitalálóját ölném meg...kiskanállal.

0 Response to "166."