185.

Bejegyezte: Bejja , 2007. augusztus 25., szombat 15:15

Doh és tisztaság, fúrás, kupi, rendetlenség, fáradság, izzadság, cipelés, pakolás. Ez a mai napunk. De már kész is vagyunk. Mutattam volna képeket az "új" berendezésről de a fényképek feltöltése most még zavaros kissé. (röviden, fotózok a céges géppel aminek az usb kábele bent van pgcc, tehát most a régi gépem akkuit töltöm, hogy abba beletéve a kártyát le tudjam olvasni...röviden)
Remélem estére megoldódik és mutathatok képeket a bazi nagy franciágyamról, a polcaimról és a csodás szőnyegemeről.
Oh majd el felejtettem, tegnap kinn voltunk Szentendrén a családnál, Melkó kinn is maradt. Nagyon szeretem őket. Igazi családom lettek. Csabi mindig rohan, munkamániás, Heni állandó stresszben él, hazaviszi a nap során összeszedett bosszúságot, nagyi aki mindig morog valami miatt és persze Henivel. Dani meg kamasz ennyi sztem róla elég is. És ezektől függetlenül, vagy éppen ezért imádnivaló édes társaság. Csabi a családjáért él, Heni a gyerekeiért, mindig csinos vevő a poénra, nagyi a szívét is odaadná, olyan mint egy kis lexikon, Danika meg a világ legkedvesebb kamaszfiúja, Balázsos mosollyal fűszerezve. És ha még nem említettem volna a nem kis darab ebet!!!! Büdi az esőtől, olyan mint egy biológiai, vagy vegyifegyver. Hát ennyi az én új csdaládom.

Ma van Tibi és Nóri esküvője. Lala csodaszép kontyot kapott. Nóri meg tőlem korán egy gartulálós jókívánságos sms-t. Őszintén szeretném ha Tibi egyenesbe jönne. Mikor Nórival van vagy egyedül, Kovácsék vagy a hülye barátai nélkül, egészen normális. Olyankor látom benne azt amit szerettem. Érdekes volt a kávézás amire elmentünk együtt, Balázs, Lala, Tibi meg Én. És élveztem. Csak el ne b*sza ez a majom! Hajrá Nóri! :)


Szóval képek, talán este, vagy holnap reggel...

0 Response to "185."